flemmz Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Sliter skikkelig med å få koblet en Jensen access point 20dbm til ett trådløst nettverk som klient og lurer på om noen ser hva som er galt. Jeg får nettverket inn veldig svakt med bare laptopen og tenkte jeg skulle gå igjennom ett access point eg har. Satt opp kablet til AP og motta ip automatisk Jeg har gått inn på site survey og funnet nettverket jeg skal tilknytte meg og valgt client Og lar LAN alternativene stå som default (har også prøvd å ha ip innenfor samme nettverksmaske som nettet jeg skal knytte meg til uten hell) Men fremdeles kommer jeg ikke på nettet, men får en emulert ip adresse automatisk på helt andre adresser. Noen som kan si hva som er galt eller gi en link til hvor jeg kan finne ut av dette ? Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Er litt usikker akkurat på Jensen, men når den skal være client får den somregel ip-adressen fra den andre trådløse routeren. Så under Internet settings så burde det være DCHP (hvis den ikke gjør det automatisk når du velger client) Jeg tror også primary port under LAN settings burde være wireless, hvis jeg ikke misforstår. (det burde den også valgt når du velger client... Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 17. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 DHCP står som default, har satt over wireless som default i settings. Men det virker ikke å hjelpe. Skal vente på svar fra jensen tror eg...... Håper de finner ut av dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå