Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Heisann. Har planer om og lage ett kabinett av en søppeldunk jeg har. lage ett skikkelig søppelkabinett til TG08. blir en del oppdates denne uken, og bruk kun workloggen til kommentarer. Hva skal gjøres: - Trashboxen skal pusses grundig. - Trashboxen skal lakeres i mørk grå metallic. - Plexiplate i bunn. - I lokket som skal festes på toppen skal det sitte en 250x250vifte. - Strømforsyneren blir i bunnen med utkjærelse til vifte som blåser ned på bakken. - Kan hende det blir noe modding i PC-en. - Mulig få inn en DVD rom. - LCD Display på siden. - Kom med tips. Hva har blitt gjort: - ikke noe, arbeidet starter Tirsdag 2 Oktober. Sponsor: Vendur sponset meg med gavekort på 150,-. Skal kjøpe vifte for dette. Hadde vært kjempe knall med flere sponsorer. Komponetene: (om ikke noen vil sponse noe bedre) - MSI hovedkort. - Amd athlon 1,4 Ghz. - Geforce2 MX skjermkort. - 256 mb ddr ram. - 10gb hdd - 100w psu - 250x250mm vifte. - Kommer bilder ved Oppdatering. Her kan du kommentere prosjektet. Endret 6. oktober 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Her har du ett bilde av Søppeldunken. Bildet av dunken med lokket - Kommer mere bilder når jeg begynner og tar mål og skal til og beskjære dunken Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Oppdatering. Har lenge sittet og tenkt på åssen jeg skal få plass til komponentene i dunken. så da kom jeg på att jeg kan skjære bort "bulken" som stikker opp fra kabinettet og erstatte den med en plexi plate. Her ser du bunnen snudd på hodet: Her ser du bunnen av kabinettet ovenifra: - Alle bildene er tatt med mobilen, har tatt eksakte bilder med digitalkamera. Men har ikke fått lagt dem inn enda. Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Oppdatering: Finner ikke dremmel så da bruker vi kniven som ett "Midlertilig verktøy" har ikke skjært ut alt men bare noen biter for og se åssen det blir når plexiplaten skal på. Planer til nå: Sotet Plexiplate i bunnen og muligens som lokk over. Spraylakkere hele dunken i grå metallic. PSU i bunnen med plexi lokk over eller ett børstet alu så strømforsyneren skjules. Dette oppdaterer seg når idene kommer inn. Bunnen av kabinettet ovenifra: Det skal kun skjæres ut der det er merket, det lille hakket som er dårlig skjært er uttaket til strømkabel, der skal det pusses og gjøres grundig jobb når man får skaffet dremmelen. Bunnen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå