daahl Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg bruker xp og har prøvd og formatere hardisken min ved og bruke en recovery cd som instalere xp. Dette har godt rett i dass vær gang og jeg lurtre på hvordan jeg kan formatere hardisken min uten og bruke en recovery cd ?......Trenger hjelp Lenke til kommentar
daahl Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 er ikke så god på data så det kunne vært greit med et litt enkelt svar som jeg kunne forstå Lenke til kommentar
bertie Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 skal du formatere disken som XP ligger på? i de fleste tilfeller C: ? hvis det er en annen harddisk er det bare å høyreklikke på den harddisken/partisjonen du skal formatere, og velge format. Skal du formatere C må du hente ned en oppstartsdiskett, f.eks. fra www.bootdisk.com, boote fra denne, og skrive format c: når du kommer inn i DOS... bertie Lenke til kommentar
daahl Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 takk....men må jeg gjøre det på denne måten....fins det ikke noe lettere metode...?... Lenke til kommentar
gustav Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 takk....men må jeg gjøre det på denne måten....fins det ikke noe lettere metode...?... Stort enklere kan det vel ikke bli :wink: Lenke til kommentar
Clk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 det er bare å putte inn en diskett, trykke på min datamaskin, floppydisk, formater, lage en oppstartsdiskett.... boote opp med den, skrive FORMAT C: thats it.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå