Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Nei søppelkassa er ikke for liten gitt Mener du att du sitter og gjør jobben for meg? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg mener at jeg sitter og plasserer komponenter inn i søpppelkassa di, ja Litt for moro skyld Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Interesant :!: hehe Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) pokker!! har hatt dette i tankene lenge.... lurte på om jeg skulle lage det snar og... men, men.... blir sikker kult... håper du kan følle opp med jevne oppdateriner og bli ferdig med proskjektet.. lykke til Mvh. Toball. Endret 15. september 2007 av 2badle Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hehe, har hatt det en stund selv så nå bestemmte jeg meg for og starte Takk for det. Jo har ett spm, hva slags verktøy skal jeg bruke for og beskjære plexiglass? Endret 15. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Artig prosjekt! Noe som ville vært pent var om du hadde sørget for å få sidene helt smooth, og ikke slik de er nå. Det er kanskje litt mye arbeid, men det burde kunne funke med en god del sparkel. Stikksag/rotterumpe og pussemaskin til plexi. Goscinny Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Hadde vært morsomt det, tenkte og kanskje ha en sånn Zalman viftestyrer i den også, men først må bunnen fjernes, så jeg får på plexiplate bunn Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Heller plexi i topp enn i bunn, da, eller? Ja takk begge deler, sier nå jeg Goscinny Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hehe ja det er fine planer det , har problemer med og finne dremmelen for og sage ut bunnen jeg Da har det vært en liten oppdatering. Endret 18. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Når du jobber med plexi er det viktig å bruke en fin sag og pusse kanten etterpå med fint slipepapir.Vil du ha det skikkelig fint varmer du kanten med en varmluftpistol eller hårføner slik at plexien blir klar og blank igjen på kuttflaten.Har du en skikkelig dremel kan du frese et lite u spor i kanten og montere en diode i det. Lyset vil da følge sporet rundt lokket å gi inntrykk av at lokket gløder i kanten.Mye gøy du kan få til med dette matrialet. Endret 11. oktober 2007 av Digitalis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå