Nervetattoo Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Den prisgitte amerikanske serien om polygamisten Bill er en av satsingene til kanalen FEM, vi sjekker om det er verdt å benke seg foran TV-en. Les mer Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kan man si at Big Love er i samme sjangeren som Grey´s Anatomy og Frustrerte Fruer? Vurderer nesten å ta en titt! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Big Love er en helt ok serie, men det er ingen tvil om at den primært er rettet mot kvinner. Fokus er på forhold, ekteskap og familie. Har sett de to sesongene som er laget. Endret 17. september 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Serien er nok kanskje aller best for kvinner, der skal jeg si meg enig, men det gjør den ikke dårlig for menn - selv om langt fra alle menn vil like en serie som har nettopp dette fokuset på familie og kun det. Jeg har aldri sett noe særlig av grey's og fruene så det blir vanskelig å vurdere de opp mot hverandre, men mitt inntrykk er at den er noe lik Frustrerte Fruer, og ikke så veldig lik Grey's Anatomy. Men som sagt så har jeg sett for lite av de seriene til å egentlig kunne sammenligne de med noe som helst Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Greys Anatomy og Frustrerte Fruer er jo også ganske forskjellige serier. Førstnevnte er mer tradisjonell (Judging Amy og Chicago Hope møter Ally McBeal type serie.) "Fruene" er en mer original og den drives mer av mysterier, hvor drama spiller annenfiolin (selv om det har gått mer over til drama fremfor krim etterhvert, dessverre). Flott at Kulturo skriver om nye tv-serier. Håper på mer av dette fremover. Kan det være aktuelt for Kulturo å kikke på de nye seriene som kommer i USA nå til høsten, slik at vi kan bli obs på eventuelt nye slagere a la Heroes og Lost? Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan det være aktuelt for Kulturo å kikke på de nye seriene som kommer i USA nå til høsten, slik at vi kan bli obs på eventuelt nye slagere a la Heroes og Lost? 9506123[/snapback] Egentlig tar vi for oss ting som er tilgjengelige på det norske markedet. Men dette er en god tanke du kommer med. Jeg skal ha det i bakhodet. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg