koronag Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen torrents eller linker med høy fart? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det var en hardkokt demo. Btw, er det noen andre som har problemer med at sluttvideoen når man går ut av spillet, ikke vil avsluttes. Den starter bare på nytt hele tia. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 fy faen dette var faen meg rått spill as. dette skal games hardcore as Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har du sans for Hong-Kong actionfilmer, John Woo eller Chow Yun-Fat så vil du nok digge dette spillet. Sett frem til dette spillet lenge nå. Det skal sies at jeg er en veldig stor fan av Hard Boiled som etter min mening er en vanvittig bra actionfilm. Og ja, du gjettet det. Filmen er laget av John Woo og hovedrollen er det Chow Yun-Fat som har. Og for de som ikke har fått med seg det, så er dette spillet en slags spirituell fortsettelse av denne filmen. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Meget morro spill, kan ikke vente til den 17.! US. release! Tror jeg skal få tak i det da. viss ikke må jeg vente til 21. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Laster det ned nå... Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 LINK Laster ned med 220 kb/s nå, men det er ikke fra fileplanet... 9500137[/snapback] Hvor lastet/laser du ned fra? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Grei og underholdende demo, men jeg tror man blir lei ganske fort. Dessverre kan det ikke måle seg med Max Payne, men det er kanskje ikke meningen heller. Et spill jeg KANSKJE går til innkjöp av, noen ganger er det nemlig deilig å slappe av med spill som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå