Magnus Lie Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ser ut til at SCO prøver å unngå konkurs, i følge pressemeldingen de sendte ut i går: http://ir.sco.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=264124 Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Lykke til sier jeg De har ødelagt så mye for seg selv at jeg tviler på at det er så mange som vil ha noe med dem å gjøre. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fra wikipedia : When a troubled business is unable to service its debt or pay its creditors, it or its creditors can file with a federal bankruptcy court for protection under either chapter 7 or chapter 11. In chapter 7, the business ceases operations and a trustee sells all of its assets and distributes the proceeds to its creditors. This is done in accordance with statutory defined priorities. A chapter 11 filing, on the other hand, is usually an attempt to stay in business while a bankruptcy court supervises the "reorganization" of the company's contractual and debt obligations. SCO har altså "filed for chapter 11", og er under overvåkning mens de prøver å opprettholde business. De må også reorganiseres, og denne reorganisasjonen må godkjennes av kreditorene. De kan altså karre seg ut av sumpen om de klarer å gjøre alle kreditorene happy, noe jeg har mine tvil om at de klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå