Myxo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg skal installere SP til XP, men får beskjed om at jeg har feil serial. Åssen får jeg endre serial? Hører noen sier at jeg får lastet ned en key-changer på hos microsoft, men hvor finner jeg denne? Hadde noen kunne gi meg link og forklart hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
abene Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://www.microsoft.com/norge/support/ Lenke til kommentar
norrick Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg skal installere SP til XP, men får beskjed om at jeg har feil serial. Åssen får jeg endre serial? Hører noen sier at jeg får lastet ned en key-changer på hos microsoft, men hvor finner jeg denne? Hadde noen kunne gi meg link og forklart hva jeg skal gjøre? Det er vel passe drøyt å spør om slik her forumet med de retningslinjer som er gitt. En spøk, eller et ønske om fjernet fra forum? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg skal installere SP til XP, men får beskjed om at jeg har feil serial. Åssen får jeg endre serial? Hører noen sier at jeg får lastet ned en key-changer på hos microsoft, men hvor finner jeg denne? Hadde noen kunne gi meg link og forklart hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du kunne i alle fall ha postet i kategorien Åpen diskusjon under Off-topic. For de som vil diskutere noe, men er redd det vil komme i konflikt med retningslinjene. Diskusjoner som bryter med norsk lov eller kan medføre erstatningsansvar for HW-nettverket vil bli slått strengt ned på. Hvis du leser min egen tråd i denne kategorien, The Devil’s Own Corporate Edition så får du rimelig bra med informasjon om hva du kan gjøre. Ellers bør du i utgangspunktet selvsagt KJØPE deg en lovlig versjon av WinXP! Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hva skal du med sp1? er jo bare masse dritt Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hva skal du med sp1?er jo bare masse dritt Et slikt dumt utspill gjør meg rasende SP1 er veldig bra, og om du fikk problemer en gang, har ikke noe å si. Jeg har installert XP på flere pc'er og de uten SP1 har problemer. Best er selvfølgelig Installcd med innebygd SP1... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg skal installere SP til XP, men får beskjed om at jeg har feil serial. Åssen får jeg endre serial? Hører noen sier at jeg får lastet ned en key-changer på hos microsoft, men hvor finner jeg denne? Hadde noen kunne gi meg link og forklart hva jeg skal gjøre? Det er vel passe drøyt å spør om slik her forumet med de retningslinjer som er gitt. En spøk, eller et ønske om fjernet fra forum? Hvorfor skulle det være det? Husk på at Microsoft faktisk har tilgitt folk som bruker Piratkopi om de kjøper ny... Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hardware.no har selv hatt en artikkel om hvordan man endrer serial key. Microsoft har også dette liggende ute på sine sider. Kan derfor ikke se at det skulle være så fryktelig problematisk å spørre om dette på forumet. Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Greit SP1 fikser en del problemer, men jeg merket at ytelsen er dårligere med SP1 installert. Og ellers er jeg litt lei XP, fordi den stjeler en del ressurser i tilleg til at den er "litt" åpen. -BUFF "Akkurat nå så fant jeg coveret til Win2000 Pro, men hvor i h**** er CD-plata? :oops: " Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Har den key-gen noe navn? Skjønner ikke problemet med denne linken, forresten. MS vil jo selv at alle PC'er skal ha SP1 installert, enten det er en kopi eller lisensiert. Vil forresten understreke at jeg gjør dette som en del av en skoleoppgave. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har den key-gen noe navn? Ja, selvsagt har den et navn. Tviler imidlertidig på at du finner den med et søk i google. Det er alltid en mulighet da. Ellers er det vel sjanse for at navnet på denne er nevnt her på forumet. Du får ta et søk.. Microsofts egen guide for å bytte key (hvis du får tak i en skikkelig key da..) Skjønner ikke problemet med denne linken, forresten. MS vil jo selv at alle PC'er skal ha SP1 installert, enten det er en kopi eller lisensiert. Vil Microsoft at folk som har ulovlige kopier av WinXP skal installere SP1? Hvorfor i huleste vil de det? Og hvor har du hørt det fra? Hva tjener de på det? Vil forresten understreke at jeg gjør dette som en del av en skoleoppgave. Hehe, morsom du! Du har ikke lest tråden min du! Les, jeg har gjort skoleoppgaven for deg! Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 [ Skjønner ikke problemet med denne linken, forresten. MS vil jo selv at alle PC'er skal ha SP1 installert, enten det er en kopi eller lisensiert. Vil Microsoft at folk som har ulovlige kopier av WinXP skal installere SP1? Hvorfor i huleste vil de det? Og hvor har du hørt det fra? Hva tjener de på det? Vil forresten understreke at jeg gjør dette som en del av en skoleoppgave. Hehe, morsom du! Du har ikke lest tråden min du! Les, jeg har gjort skoleoppgaven for deg! Ja. jeg er uhyre morsomt MS vil at folk skal ha SP1. Jeg skal ikke spekulere i hvorfor, men sikkerhetshull er vel et stikkord. Det må jo være en grunn til at MS har oppgitt info om hvordan key skiftes på sin egen hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå