Indianaen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei. Roveren min starter ikke når jeg skrur om nøkkelen. Det lyser på dashbordet, men det er alt. Hva kan dette være for et problem mon tro? Dårlig kontakt? Det skjedde en gang før også, da startet den plutselig etter mange forsøk.. Hjelp. mvh Rover Attkinson Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 drar starteren motoren rundt? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Om det skulle falle inn trådstarter å fortelle *HVILKEN* Rover han har så karnsje det er hjelp å få. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 ta en hammer/skiftenøkkel elns og slå noen ganger svakt på startmotoren din ^^ Vet om en som jobba på et Bmw verksted, og mange av Rover`ne som kom inn hadde en fucka startmotor :S Dog endel 75`er og 45. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Spørs om ikke d er dårlig kontakt i solinoiden(kraftig kombinert rele og innslag). Det blir sår og brent metall på kontaktene og den leverer ikke strøm til startmotoren. Veldig lett å fikse hvis du skrur litt. Det kan jo også vøre tennings låsen men det er veldig sjelden den svikter tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå