Fear the Scare Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hei, jeg knekker nakket leddet uten at jeg tenker over det, er dette dumt å gjøre? det er som å knekke finger leddene bortsett fra at jeg gjør det med nakken... Endret 16. september 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg gjør det hele tiden og, tviler på at det er noe farlig. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Gjør dette selv, tror ikke det er sunt å gjøre det for ofte.. Tipper at det gjelder det samme med nakken som med fingre, at man får vondt i leddene etterhvert.. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 ok, daså jeg har vært nervøs om dette var skikkelig skadlig, jeg har gjort det med fingrene før, men nesten sluttet, så begynte jeg med nakken, jeg skal ta det rolig med det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 En venninne av meg spurte kiropraktoren sin, og han sa visstnok at neida, en gang i blant er ikke farlig, men dersom man gjør det hele tiden bør man kutte ned. Nakken er visstnok ett litt mer viktig ledd enn en finger. ;P Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Husker det var en sak i et helseprogram på nrk, det var ikke farlig sa nå legen i alle fall. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Da tolker jeg det slik; Nakke leddet kan "knekkes" men ikke heletiden, og det er ikkie skadelig Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Knekker bare ryggen nå, før knakk jeg fingrene og nakken svært ofte. Knekker ryggen når jeg føler at et press i ryggen. Det er så utrolig godt å knekke ryggen, jo mer jo bedre. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det som lager knekk lyden er vakumbobler som imploderer når det oppstår stor nok friksjon mellom ben/brusk deler. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 haha, hørtes rart ut men det var et godt svar:) Svedge* Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sålenge det er smertefritt tror jeg ikke du trenger å bekymre deg, knekker både her og der jeg uten at det har noe å si Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Knekker bare ryggen nå, før knakk jeg fingrene og nakken svært ofte. Knekker ryggen når jeg føler at et press i ryggen. Det er så utrolig godt å knekke ryggen, jo mer jo bedre. 9503322[/snapback] Det hører bare vondt ut Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg knekker som oftes ryggen og nakken. Men i det siste har jeg slitet med en vond nakke:/ Føles helt som en 4mm tykk nål som stikker rett inn i benet. Utrolig vondt som vare bare 4-10 sek. Hele den tiden jeg har hatt sånn vondt (1 uke++) så har nakken min vært mye mer lettknekt. Knekker hele tiden. Høres ikke, og føles ikke bra ut. Bare håpe det er stress/angst-nakke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Christine91 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg knekker ryggen hver dag, på grunn av smerte og press i ryggen. Kjenner det veldig godt i nakken også, men der klarer jeg ikke å knekke opp. Jeg anbefaler og bruke kiropraktoren av og til. Jeg blir mye bedre av å være der, og da kan jeg unngå knekkingen noen dager og ryggen føles mye bedre. Men etter noen uker, så er jeg godt i gang med knekkingen. Kiropraktoren min har sakt at det kan være skadelig, men det er kanskje noe som man vil merke senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå