Nitrius Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har brukt Foobar/wmp som mediaspiller her på maskinen og her har de fleste albumene mine album art. Prøvde å finne et program(utenom itunes) til å overføre sangene mine med, men så langt ser det ikke ut som om noen støtter Ipod Nano G3 enda. Så jeg tok siste utvei å installerte Itunes, og det gikk bra. Greia er at i itunes så har så og si ingen av albumene mine bilde av coveret eller lignende, og da det samme på ipoden, så det jeg lurer på, hva kan jeg gjøre for å få inn bildene i itunes? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hvis du vil ha album art på iTunes så har du i alle fall 4 valg. 1. Lage deg iTunes bruker og høyreklikke på albumet du vil ha album arten på og velge "Get Album Artwork". Du finner ikke alle artworkene der. 2. Trykk på ikonet nederst til venstre som ser slik ut: . Da får du opp en boks hvor album arten vil vises. Velg alle sporene på albumet ditt, finn album arten på nettet eller i utforskeren og dra den inn i boksen. Og voilá! 3. Velge alle sporene fra et album, høyreklikke, velge "Get Info" og velge "Yes" hvis det kommer opp en spørsmålboks. Da skal du ha fått opp denne boksen: Gjør som i valg 2, altså dra album arten fra utforsker, internett inn boksen som er avmerket på bildet over. 4. Etter at du har lagt til alle filene dine i iTunes biblioteket så finner den automatisk album art for alle albumene. Det kan hende du har avbrutt dette elns, men det skal egentlig funke. Den finner ikke alle album artene btw. Det finnes sikkert flere metoder, men de vet ikke jeg om. Ble sikkert litt dårlig forklart, men du skjønner sikkert en av metodene. Endret 16. september 2007 av Blade-Bunny Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takk, fant ut av det til slutt, har så langt brukt metode 2 og 3 som du nevnte over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå