Gå til innhold

Data kræsj... gang på gang

Anbefalte innlegg

Har et irriterende problem, det vil si rett ut at maskinen min kræsjer, fryser eller restarter urtolig mye. De fleste av spillene jeg har kræsjer, det er bare spørsmål om tid når. Utrolig irriterende i multiplayer ,sæørlig på startegi spill. Som oftest restarter den bare, eller går ut til windows. Jeg kjører idle på 45C uten delta vifta akriv, og med delta vifte ca 35C... Merkelig nok, når jeg har deltavifta på så kræsjer den utrolig lite... men bråker som et helvette da :(

Har de nyeste driverne til alt og alle, men har ikke innstalert hovedkortdrivere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjører idle på 45C uten delta vifta akriv, og med delta vifte ca 35C... Merkelig nok, når jeg har deltavifta på så kræsjer den utrolig lite... men bråker som et helvette da :(

Har de nyeste driverne til alt og alle, men har ikke innstalert hovedkortdrivere...

Syns da ikke det er så merkelig. Des kaldere det er, jo mer stabilt. De temperaturene du får oppgitt av systemet behøver ikke være korrekte. Kanskje de viser 20grader for lite :roll:

Klokk ned hvis du har klokket :wink:

Lenke til kommentar

De symptomene du oppgir er klassiske RAM problemer. Kansje brikka de er litt defekt, eller det er mulig du kjører brikken(e) på cas2 når det er 2,5, eller at du kjører ramen på feil hastighet. En annen ting jeg også ville ha gjort var å finne de nyeste chipset driverne, om du ikke allerede har dem da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...