MercedesMotor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hvor kan jeg få tak i disse delene (link nederst) altså sideskjørt, frontbumper, bakbumper. Ser ikke ut som en HELT ny bumper, ser ut som det er satt en ekstra del nederst på den orginale bumperen. Lurer på hvor mye det koster og hvor jeg kan få tak i denne/disse. ? Takk for svar. Link/Bilder: Toyota Carina E 95' EDIT: Tror det er TTE styling, men hvor får jeg tak i dem? Endret 15. september 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hvor kan jeg få tak i disse delene (link nederst) altså sideskjørt, frontbumper, bakbumper. Ser ikke ut som en HELT ny bumper, ser ut som det er satt en ekstra del nederst på den orginale bumperen. Lurer på hvor mye det koster og hvor jeg kan få tak i denne/disse. ? Takk for svar. Link/Bilder: Toyota Carina E 95' EDIT: Tror det er TTE styling, men hvor får jeg tak i dem? 9499702[/snapback] Søk på forum for Toyota. Endret 15. september 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Skal prøve det, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå