Amrite Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hei. Har et Gigabyte P35-DS4 hovedkort med 2x seagate harddisker. Satt idag opp raid0. Rare er når jeg innstallerte win vista for første gang, fikk en jeg ikke opp meldingen som i win xp om å trykke "F6". Fant likevel diskene mine. Trenger en ikke S-ATA drivere for raid i win vista? Altså er de "innebygd" i nye windowsen? Syns dette var litt rart. Noen som har noen ideer? På forhånd takk. Endret 15. september 2007 av Patience Lenke til kommentar
Amrite Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Oppdatert emne tittelen min, men aner ikke hva som skulle være feil. Til å være min første post var det i alle fall merkelig. Uansett. Innlegget mitt gjelder om raid0 opplegget mitt faktisk fungerer. Håper noen har noen ideer. Endret 15. september 2007 av Amrite Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Skjønner problemet. Har oppdatert overskriften til mitt forslag. Det er nemlig slik på disk.no at vi vil ha skikkelig beskrivende overskrifter på mer enn 3 ORD. Du hadde to ord og ett tegn. Du burde skrevet en mer utdypende overskirft. Velkommen til forumet. Håper du vil trives :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå