Battone Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Skal kjøpe meg ett tv-kort, og så lurer jeg på hvilket jeg bør kjøpe... Finnes det noen tester på slikt eller? :o Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har tv kort i maskina.. ganske deilig.. hmm har pinacle sitt.. helt okei... bare slit med å finne den nyeste programvaren etc på sidene dems. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Er det noe forskjell på det vanlige og pro? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 vis jeg ikke husker helt feil er pro med radio.. det har jeg fordi dem ikke hadde inne det vanlige da så pappa kjøpte pro isteden(julegave i julen 2001) Lenke til kommentar
dnort Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er det noe forskjell på det vanlige og pro? Pinnacle PCTVpro har radio og støtter Nicam Stereo noe PCTV ikke gjør. Har selv PCTVpro og synes at dette er et meget bra kort. Har også et AVerMedia TVCapture98 som har en del dårligere programvare og dårligere bilde enn PCTVpro. DinSide har testet noen tv-kort bl.a. PCTVpro her. Lenke til kommentar
albe Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Noen som har prøvd "Hercules SMART TV Stereo w/RC"? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=2&s=pl Jeg har tenkt å kjøpe dette, men har noen prøvd det (eller sett noen tester?)? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Ser ut som pinnacle pro kortet er det beste til rundt 1000-lappen, blir nok å kjøpe det ja... Takk for linken forresten... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hauppauge & Terratec er vel så bra, har hatt Hauppauge og har vært veldig fornøyd (kan faktisk få lyden i sorround som standard) og nettopp kjøpt med et Terratec kort så jeg venter spent på å teste... Hvis du søker litt på pinnacle i forumet så vil du finne veldig mye negativt om Pinnacle også... Mange synes at driverene til Pinnacle tv kort suger big time, men det kan være så da... Lenke til kommentar
Best Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 kjøp msi tv@nywhere koster 500 på pcutstyr. Det har en ny 10bit chip som gir superbra bilde. Eneste ulempen er at støtten for den chipen er litt dårlig siden den er så ny, men når du får det til å funke er det ekstremt bra. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har et Pinncale Studio PCTV Pro kort og er sånn passe fornøyd med det. Selve kortet har masse funksjoner og hardware er topp kvalitet. Problemet er som sagt før. Driverne. Pinnacle er elendige på driveroppdateringer til TV-kortene sine og de som er ute nå er i beste fall middelmådige. Jeg ville ikke kjøpe Pinnacle TV-kort hvis jeg hadde handlet i dag. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Tenker på tv-kort jeg også. Mener jeg har hørt at man kan bruke enkelte programmer som dekoder (kabel), stemmer dette? (er vel lov hvis man har en dekoder i huset fra før) Edit: finner ikke msi tv@nywhere på pcutstyr, noen som finner det? Lenke til kommentar
albe Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Edit: finner ikke msi tv@nywhere på pcutstyr, noen som finner det? De har den på Komplett. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 jupp, fant det på pcutstyr også nå...., Noen som vet om det går an å emulere dekoder med pc'en? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 har hørt at det heter descrambler så søk på google, men det er vel litt ulovelig... Lenke til kommentar
house Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 HVa med å bare kjøpe et ATI AIW (all in wonder) kort ? de kommer med TVdekoder... funker phett det jeg har iaffal =) Lenke til kommentar
Best Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 dscaler er vell det mest brkte progget til tv titting tror jeg.. Det kommer støtte for 10bit conexant chippen msi kortet har i neste verson. Finns plugins til det som dekoder kabel ja. sjekk forøvrig samples fra forskjellige kort på http://www.aa981752.force9.co.uk/ ati kortet er ikke særlig bra..... Lenke til kommentar
albe Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Finns plugins til det som dekoder kabel ja... Vet du hvor denne plug-inen finnes? Jeg lette litt men fant ikkeno. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Stenges pga. emnefeltet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg