jojo_ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hei... jeg har lastet ned den sist oppdateringen til PS3 på et SD-kort. når jeg går inn i menyen for å oppdatere sier maskinen: Data corrupted. har lastet ned oppdateringen 2 ganger med samme resultat er det noe jeg gjør feil? noen som har tips?? Lenke til kommentar
Rolf Rolfsen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 kanskje det hjelper å lage en mappe på SD-kortet som heter PS3 og så en mappen som heter UPDATE inni den og så legge update-fila inni den igjen. Det hender ps3 filer må inn i en sånn mappe mappestruktur: PS3/UPDATE/din_update_fil Lenke til kommentar
jojo_ Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 jeg har gjort dette. må man kanskje laste oppdateringen rett inn i mappa på SD-kortet Lenke til kommentar
Rolf Rolfsen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) jeg har oppdatert på denne måten før og aldri gjort noe annet enn å laste ned på helt vanlig måte. hvis du har en usb-minnepenn kan du prøve den istedet, kanskje sd-kortet er f***a. hvor laster du ned fra? her: http://www.us.playstation.com/ps3/network/...1304&LINK=PS3SU Endret 15. september 2007 av horrorolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå