andr3as Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ta fra henne mobilen da vell og for sikkerhetsskyld kan du jo låse henne inne og nekte henne å gå ut og treffe andre. Da kan du være litt mer sikker på at hun ikke klarer å skjule noe for deg. Damer bare elsker skikkelig sjalu gutter! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 For alt kva du veit kan dei tekstmeldingene ha vore: "Husk søndagsmiddag hos mormor i morgen" 9519578[/snapback] Eller "Han typen du driver og roter med er fæl". Har du tenkt på det? Etter 3 uker med roting er man ikke akkuratt trygg nok på vedkommende til å vise fram slike meldinger fra vennene sine. Hva om hun faktisk gjorde det for å skåne dine følelser? Eller kanskje det var en test, slik jeg skrev tidligere. Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Samme hva det står i meldinga så bestemmer hun selv hva hun vil/ikke vil vise han, det skal ikke være tvang, spesielt ikke etter 3(!) uker , det blir for drøyt gitt Lenke til kommentar
sxs Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Handler ikke om at jeg tvinger henne til å fortelle meg om hva som står! Men, jeg vil gjerne at hun skal fortelle meg det hvis hun f.eks sender meldinger med en annen gutt. Kanskje hun ikke har kommet over eksen sin? Kanskje sender de hete tekstmeldinger? Jeg driter i hvilken meldinger, og hva det står. Det er hennes valg å fortelle meg det HVIS hun har lyst, og det er noe viktig som hun synes jeg bør vite om. Men som sagt, det jeg er redd for, er om hun har følelser for eksen sin. Men jeg skal ta ting med ro, og vente å se. Hun er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd, og det er likegyldig fra hennes side, ifølge hun. Hvis dette stemmer, så skulle det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
sxs Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Ta fra henne mobilen da vell og for sikkerhetsskyld kan du jo låse henne inne og nekte henne å gå ut og treffe andre. Da kan du være litt mer sikker på at hun ikke klarer å skjule noe for deg. Damer bare elsker skikkelig sjalu gutter! 9519620[/snapback] Riktig... bra svart.. ehm Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kan også være en venninde som senner melding og spør hvordan det går med henne og den nye drømme gutten på fest. Og hun sender tilbake hvor perfekt det er osv. Typisk venninne til venninne ting som hun mest sannsynlig ikke vil at du skal se. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dere har nettopp "startet" ikkesant? Du bør prøve å la være å være så nyskjerrig på hvem hun får meldinger av og hva som står der. Det liker de ikke, det kan jeg love deg jeg har erfart selv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 når en er forelsket/betatt av en person er det bare naturlig at en er nysjerrig på den personen. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er fullt klar over det, MEN ihvertfall prøv å unngå å være så nyskjerrig. Det blir ikke noe bedre av den grunn. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Merkelig reaksjon. Hvorfor i himmelens navn lage en så stor sak av en filleting? På toppen av det hele så klarer man ikke engang å innse sitt eget beste og komme med en liten hvit løgn på spørsmål om man stoler på denne personen. En ting er helt sikkert, og det er at hvis man skal bygge et forhold, så er tillit noe av det aller viktigste. Og det skipet tror jeg nesten har forlatt kaia nå. Jeg ville ikke akkurat sett med blide øyne på en fyr som etter bare tre uker først gnåler om å få se meldingene mine, for deretter å proklamere at han ikke stoler på meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 *snip* hvis du ikke engang kan si "det var ei veninne som lurte på noe" eller tilsvarende men istedenfor nærmest sier "det bryr deg ikke" så viser du helle rikke mye tillit til den som spør. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er vel ikke alle som tenker like kjapt da. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg anbefaler deg å bare drite i alt det stresset om å grave fram ting som ikke henger på greip med virkeligheten, fortsetter du sånn for lenge kan du bare gå hjem å legge deg under dyna Uten dama Jeg har veldig dårlige erfaringer med å bli for paranoid mot mine kjærester, plutselig en dag står du der å tror på alt Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Paranoia i et forhold er bare dårlige nyheter med smertefulle konsekvenser. Erfaringen tilsier at man må vise tillit og enkelte ting må man bare la ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå