L4r5 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hva gjør denne knappen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Visste ikke helt hvor jeg skulle spørre så jeg laget en tråd her. Det virket som den mest logiske plassen. Flytt om nødvendig Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du hopper til toppen av siden. Altså om du er scrollet til bunnen av en side og trykker "opp" flyttes du til toppen av siden. Det er helt vanlig å ha "opp"-knapper på lengre sider med lesestoff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Wow... Her har jeg sitti på forumet i tre år og først NÅ oppdager jeg denne funksjonen! All den unødvendige scrollingen... Tak for oppklaringen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Et ekstra tips dersom du er en keyboarder er CTRL-HOME som tar deg vertikalt til toppen av scrollfeltet. Det heller gjelder ikke bare nettlesere. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Haha, har heller ikke lagt merke til den før nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Wow... Her har jeg sitti på forumet i tre år og først NÅ oppdager jeg denne funksjonen! All den unødvendige scrollingen... Tak for oppklaringen 9499431[/snapback] Du kunne ikke bare ha prøvd å trykke på knappen søten? *le* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Wow... Her har jeg sitti på forumet i tre år og først NÅ oppdager jeg denne funksjonen! All den unødvendige scrollingen... Tak for oppklaringen 9499431[/snapback] Du kunne ikke bare ha prøvd å trykke på knappen søten? *le* 9500142[/snapback] Var det første som slo meg og. Det er svært lite skade ein kan utrette ved å eksperimentere med knappene på forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Prøvde det... Men jeg gjorde det på den øverste posten på siden Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Et ekstra tips dersom du er en keyboarder er CTRL-HOME som tar deg vertikalt til toppen av scrollfeltet. Det heller gjelder ikke bare nettlesere. 9499626[/snapback] Å bare trykke på home er jo enda litt kjappere Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Men det har ikke samme effekt i f.eks en teksteditor. Jeg regner med at alle vet hva home gjør, men at CTRL-HOME er litt mer ukjent og derfor verd å nevne. Men du har selvsagt rett i at det ikke er nødvendig i en browser. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ctrl-Home og Ctrl-End samt kun Home og End er to veldig kjekke funksjoner i ein teksteditor. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Siden vi spør om slike knapper: Hva gjør sitat knappen? Skru på multiquote står det, og hva menes med det? Den har jeg faktisk prøvd, men blir bare rød, og skjer ikke noe når jeg trykker "svar". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Siden vi spør om slike knapper:Hva gjør sitat knappen? Skru på multiquote står det, og hva menes med det? Den har jeg faktisk prøvd, men blir bare rød, og skjer ikke noe når jeg trykker "svar". 9516363[/snapback] Trykk på flere sitat knapper og så trykker du på "svar nå" så skal du se at det blir anderledes Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Aha, smart Bruker alltid hurtigsvar eller bare vanlig "svar"-knapp, nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg