frisyre Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg er på utkikk etter noe som kan erstatt Norton fordi jeg ikke orker å betale for det. Lastet ned "avast! 4 Home Edition", nettopp har ingen formening om det enda. Men er det et bra valg eller finnes det bedre freeware anti-virus programmer jeg bør ha? Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 NOD32 er også ganske bra, jeg er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei. NOD32 koster fortsatt penger. Og Avast Home Edition er gratis fortsatt. Jeg driver å spekullerer på at det var Avast som jeg hadde litt dårlig erfaringer med. Jeg husker ikke helt i farta, men jeg tror det var det. På min laptop bruker jeg fortiden Avira Premium Internet Security Suite. Jeg er veldig fornøyd med den, men Avira har også et gratis Antivirus Program som heter Avira AntiVir PersonalEdition Classic. Den kan du laste ned her: Avira AntiVir PersonalEdition Classic. Jeg synes i alle fall at Avira er veldig bra. Gruser PC-Cillin Internet Security 2007 i alle fall. Er usikker på om den gruser BitDefender Internet Security 2008 som jeg kjører som hoved sikkerhetspakke på både testmaskina og hovedboksen, men Avira er så absolutt noe å se på. Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Koster NOD32 penger? Trodde det var gratis jeg, jeg har ikke fått noen melding om at det er trial version ellernoe i den duren. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det beste gratisalternativet er visst Avira, med AVG på en god andreplass. Avast fungerer forsåvidt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå