Gå til innhold

Noen som skal kjøpe Stranglehold?

Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er alltid noe nytt å gjøre hver gang jeg prøver demoen på nytt :love:

Må være en av de bedre demoene jeg har prøvd, kort loadetid, nye muligheter hele tiden, og nye unlocks for hver gang. Eneste minuset er vel manglet i å kunne lagre demoen, altså ha unlocksa til neste gang. Pluss at jeg har fått noen laggs her og da.

Men jeg gleeeeeder meg :)

Lenke til kommentar

Enig med Thomas, men sånne spill er jo ensformig. Max Payne var ikke så mye bedre, bare mer skummelt :p De 4 "powerupsene" er vell alle som er med i spillet så trur ikke jeg skal ha dette, veldig dårlig med penger nå, siden jeg må "trimme" dataen litt til Crysis. Er ikke sikkert Heavenly Sword blir kjøpt engang :(

Lenke til kommentar

Stranglehold demoen var ganske artig den, men jeg føler at det er kult så lenge som demoen varer, så blir det ensformig.

Mulig jeg kjøper det når det er spilltørke (selv om det ser dårlig ut...) og prisen har gått ned. :)

*edit*

Ok, Jeg trodde denne tråden lå i felles'en. Glimsa litt.

Jeg har bare prøvd det til 360, og kjøper det nok til 360 om overhodet.

*edit*

Endret av lektroluv
Lenke til kommentar
Nei, jeg og måtte prioritere Halo 3, COD4, PGR4, Mass Effect, Crysis og HL2 Orange Box over dette.

Nei, jeg kommer ikke til å ha mye fritid i høst / vinter. :p

9499642[/snapback]

Dette er jo 360 spill er det ikke ? Snakker om bortkastede penger. Ville mye heller kjøpt Stranglehold på PS3. For ikke snakke om heavenly Sword.

9500756[/snapback]

For det første så skal jeg ikke ha Stranglehold, for det andre så har jeg ikke PS3, så det er heller uaktuelt for meg å svi av 5000 på en maskin, når det ikke er noen av spillene jeg er så veldig interessert i. Ja, HS ser ganske fett ut.. Men ikke en system seller for min del. MGS4 derimot, det er ganske fristende.. Men jeg får meg nok ikke PS3 på hvertfall ett års tid tipper jeg.. Alt for dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...