Coffey Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg ble helt forelska i dette spillet etter å ha spilt demoen.... 20 ganger? Når kommer det egentlig? Og skal noen her ha det? Er et garantert kjøp for meg! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kommer rundt 25 september tror jeg.. ihvertfall ifølge wikipedia. jeg skal så absolutt ha det, har spilt demoen om og om igjen.. det kicker ass=) så befriende og herlig.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Ja, er alltid noe nytt å gjøre hver gang jeg prøver demoen på nytt Må være en av de bedre demoene jeg har prøvd, kort loadetid, nye muligheter hele tiden, og nye unlocks for hver gang. Eneste minuset er vel manglet i å kunne lagre demoen, altså ha unlocksa til neste gang. Pluss at jeg har fått noen laggs her og da. Men jeg gleeeeeder meg Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Eg skal nok ikkje ha det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg prøvde demoen, syns det ble litt for ensformig.. Ikke noe kjøp her i gården nei. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Enig med Thomas, men sånne spill er jo ensformig. Max Payne var ikke så mye bedre, bare mer skummelt De 4 "powerupsene" er vell alle som er med i spillet så trur ikke jeg skal ha dette, veldig dårlig med penger nå, siden jeg må "trimme" dataen litt til Crysis. Er ikke sikkert Heavenly Sword blir kjøpt engang Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nei, jeg og måtte prioritere Halo 3, COD4, PGR4, Mass Effect, Crysis og HL2 Orange Box over dette. Nei, jeg kommer ikke til å ha mye fritid i høst / vinter. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg diiigga demoen selv.. Sykt fett med tequila bombs! Jeg er vanligvis ikke glad i max payne-ish 3rd person shooters. Men dette var sinnsykt fett.. Helt grei grafikk også og ikke så alt for mye lag/slowdowns. Så dette var kult. Mye mulig jeg kjøper det ja! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er så mange andre spill som er et must, og det er ikke akkurat Stranglehold. Som sagt over, det blir alt for ensformig. Så nei, det blir nok ikke noe kjøp på meg. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 blir nok kjøp her..likte spillet såpass godt..men må runde bioshock først.. kjøper x360 versjonen siden den eide ps3 versjonen så pass mykje. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 har jeg råd skal jeg kjøpe det, men HS og FIFA 08 er først i min rekke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 blir nok kjøp her..likte spillet såpass godt..men må runde bioshock først.. kjøper x360 versjonen siden den eide ps3 versjonen så pass mykje. 9500078[/snapback] Åssen eide den? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Stranglehold demoen var ganske artig den, men jeg føler at det er kult så lenge som demoen varer, så blir det ensformig. Mulig jeg kjøper det når det er spilltørke (selv om det ser dårlig ut...) og prisen har gått ned. *edit* Ok, Jeg trodde denne tråden lå i felles'en. Glimsa litt. Jeg har bare prøvd det til 360, og kjøper det nok til 360 om overhodet. *edit* Endret 15. september 2007 av lektroluv Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er så mange andre spill som er et must, og det er ikke akkurat Stranglehold. Som sagt over, det blir alt for ensformig. Så nei, det blir nok ikke noe kjøp på meg. 9500051[/snapback] Fullstendig enig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nei, jeg og måtte prioritere Halo 3, COD4, PGR4, Mass Effect, Crysis og HL2 Orange Box over dette. Nei, jeg kommer ikke til å ha mye fritid i høst / vinter. 9499642[/snapback] Dette er jo 360 spill er det ikke ? Snakker om bortkastede penger. Ville mye heller kjøpt Stranglehold på PS3. For ikke snakke om heavenly Sword. 9500756[/snapback] For det første så skal jeg ikke ha Stranglehold, for det andre så har jeg ikke PS3, så det er heller uaktuelt for meg å svi av 5000 på en maskin, når det ikke er noen av spillene jeg er så veldig interessert i. Ja, HS ser ganske fett ut.. Men ikke en system seller for min del. MGS4 derimot, det er ganske fristende.. Men jeg får meg nok ikke PS3 på hvertfall ett års tid tipper jeg.. Alt for dyr. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Å si at PS3 er dyr, blir litt feil. 5000,- for en blu-ray spiller, spillkonsoll, dvd-spiller, datamaskin og flere funksjoner kan man kalle billig. Så PS3 i seg selv er billig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Men den koster fremdeles 5000. Og uansett hvordan du vrir og vender på det så koster den dobbelt så mye som en Premium. Jeg kommer uansett ikke til å kjøpe den for alt det andre den kan, jeg er interessert i spillene. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 ehm her diskuterer vi stranglehold:) takker for debatten mellom once again xbox og ps3=) halleluja... Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 ja for all del, start den debatten igjen. Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg skal nok heller ikke kjøpe det. Det er mange andre spill som står før Stranglehold på kjøpslisten. F.eks CoD 4, Army of Two, Assassin's Creed, Turok, GTA IV, Battlefield: Bad Company, Resident Evil 5... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå