Lofferen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Telenor har i det siste satt opp min adsl hastighet. Jeg har til normalt 2mb's linje. Men i det siste har den blitt satt opp til 5mb. Ikke at det gjør noe men. Første gangen de satte opp hastigheten min, hadde jeg 5mb i 2 dager. Andre gangen det skjedde 3 uker etter, hadde jeg 5mb i en uke. Og nå en uke etter at de hadde satt ned hastigheten min, har jo 5mb's linje igjen. Lurer på hvor lenge jeg komme til å ha 5mb's linje denne gangen. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 det skjedde også hos min kamerat. bare at han har fått noen feil i ettertiden på linja og ringte support. de har oppdateg at de har satt opp hastighet ved en feil, når de solgte produktet til en annen kunde. og nå sitter med det han betaler for.... så.... ikke ring support Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 så.... ikke ring support 9499188[/snapback] nei helt klart ikke Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 så.... ikke ring support 9499188[/snapback] nei helt klart ikke 9499207[/snapback] det er også mulig at de tester noe og i den forbindelse får du disse varierte hastigheter.... ring og spør Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 det er også mulig at de tester noe og i den forbindelse får du disse varierte hastigheter.... Sikkert mulig det, bare litt skuffende vær gang hastigheten blir satt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå