Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jobb, 15 år?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å skaffe jobb er vel ikke noe vi, brukere på et åpent nettforum kan svare på, om du kan få eller ikke.

Det er ikke vanskeligere enn å spørre mor/far om de trenger hjelp. Nabokona, bestemora, søskebarnas foreldre bla bla.

Lagerjobb er også et fint alternativ, ja.

Lenke til kommentar

Jeg er selv 15 år og jobber i Posten Norge AS. Tjener vel 125 kr i timen.. Så er nesten sikker på at hvis du er 15 år så kan du skaffe deg jobb.. men å tjene like mye er ikke like lett.

Spør foreldrene dine om du kan jobbe hos de og gjøre kontorarbeid ellerno.

Lenke til kommentar
Jeg er selv 15 år og jobber i Posten Norge AS. Tjener vel 125 kr i timen.. Så er nesten sikker på at hvis du er 15 år så kan du skaffe deg jobb.. men å tjene like mye er ikke like lett.

Spør foreldrene dine om du kan jobbe hos de og gjøre kontorarbeid ellerno.

9499816[/snapback]

God lønn der ja.. Bedre enn lærling lønnen min :(

men uansett er det bare å forhøre seg rundt.. Gå alle plassr du kan tenke deg.. Butikk går fint det, men det er ikke lov til å selge alkohol om man er under 18 år..

Vi vet ikke hva som er der du bor, så du må gå ut og se selv.. spør gjerne voksne bekjente om de vet noe... De har nok mer innsikt i hvem som trenger hjelp rundt om i nærområdet enn hva vi har..

Lenke til kommentar

Ryddehjelp i butikk funker, veldig mange butikker som ansetter folk under 16 år for det blir billigere for dem.

Ang jobb på lager så kan det bli vanskelig, da de fleste lagere vil ha folk med truckførerbevis, men jeg har da vært borti lagere hvor man ikke trenger det også.

Lykke til!

Forresten, hvor er du fra?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...