Gå til innhold

Kompatible spill med Intel 950GMA, finnes det?


Anbefalte innlegg

Hei, er i forsvaret og har en pc jeg har lyst til å ha noen spill til, men har prøvd battlefield 1942 og diverse andre spill uten hell.

 

PC-en er bare litt over et halvt år gammel:

- Prosessor: Core 2 Duo prosessor

- Minne: 2048 MB

- harddisk: 120GB

Men så den store svakheten,

- Grafikkort: Intel 950 GMA

 

Finnes det spill som jeg kan spille eller er det bare å slutte og tro det vil skje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har denne selv på en bærbar maskin. Drar CS Source med visse modifikasjoner (Sett på DX7 mode), GTA: San Andreas/Vice City. Og Warcraft 3 går ganske fint på den. Spiller også Battlefield 1942 og Desert Combat, jeg har ingen problem med ytelsen på de spillene.

9505656[/snapback]

 

Battlefield 1942 kjørte fint, ikke hakking og grafikken så "bra" ut, bortsett fra at menyene ikke var brukbare og siktet var ikke synlig i game-modus.

 

Trackmania har jeg også prøvd men det var noe som måtte oppdateres.

 

Takk for alle svar foreløpig :)

 

Kan forresten Vista ha noe skyld for at spille ikke kjører normalt? Vurderer om jeg evt. burde innstallere XP, men da blir det rot med cd-key, den keyen som fulgte maskinen er vel til Vista.

Endret av mck
Lenke til kommentar
Ja, det kan være. Vista er jo litt krevende av seg. Men du har vel prøvd og oppdatere drivere til chipset og skjermkort? Det kan ha mye å si. De første GMA950 driverene til XP var jo grusomme.

9507397[/snapback]

Har jo vært rundt på nettet og forsøkt og oppdatere, men får beskjed om at jeg har den nyeste driveren.

Hmm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...