L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sitter og koser meg med ses2ep1 ATM. Gledelig gjensyn. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, jeg så PREAIR av ep01 og ep02 i s02 i helgen. Har ventet så lenge på at sessong 2 skal starte nå! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da var s02e01 sett. Jeg lo og lo. Denne serien med DD er helt og fullstendig imba. Utrolig bra start på sesongen, får bare håpe de fortsetter i samme sporet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I agree. 201 og 202 var herligheter. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Har sett fram til episode 10 av denne sesongen, og ser at det ikkje er komt ut fleire enn 12 til no. Kjem det fleire etter jul, eller er Californication over for denne sesongen? Endret 19. desember 2008 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har sett fram til episode 10 av denne sesongen, og ser at det ikkje er komt ut fleire enn 12 til no. Kjem det fleire etter jul, eller er Californication over for denne sesongen? Californication er over for denne gang. Sesong 3 begynner en gang i 2009. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Må si Californication hadde en bedre sesong nå i år. Mye takket være at de introduserte Lou Ashby, en av de beste gjesteskuespillerne sammen med Jimmy Smith på Dexter på seriene i år. Slutten var også gangske bra, haha å endelig fikk vi vite navnet på Surfergirl som nesten var favoritt dama på serien vil jeg si. Gleder meg til neste sesong. Folk som ikke enda har sett denne serien går glipp av noe kanskje sært men utrolig bra. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ufattelig bra serie... Begynte å se på mandag, og er nå på episode en i andre sesong. Noen som kan si noe mer om når neste sesong kommer, annet enn en gang i år? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Høyst sannsynlig i september. Ny sesong er bekreftet i alle fall, og alle de tidligere har startet i september. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Æ GLÆR MÆ! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg også! Har bare seks episoder igjen av andre sesong Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lurer på om Karen kommer tilbake neste sesong. Tviler på at karaktern kommer tilbake bare for et øyeblikk, da det heller er mer lønnsomt å ha skuespillern tilbake i fulltid neste sesong. Kan jo være en mulighet at hun er i flashback i noen av de første episodene, også kommer tilbake for fullt etter noen fåtalls episoder. Dessuten å drepe av Lou Ashby var en stor feil. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ashby var en herlig karakter. Som alle andre i californication for den saks skyld. Lenke til kommentar
TLady Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I looooooove Hank <3 E ferdig me sesongene så nå venter jeg på en ny! Klarte fader meg å se både sesong 1 og 2 på 2 uker Elsker det programmet der! Gleder meg til sesong 3...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå