Fhs Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Så ett par episoder, men blir for mye fokus rundt sex and whatnot. Agenten til Hank er Ari gold wannabe, men de som skriver kommentarene har tydligvis ikke like bra fantasi som de over på HBO though, nuff said. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 – «Californication» er vårt ordspill. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 – «Californication» er vårt ordspill. Enig med dem. Jeg reagerte når jeg hørte navnet på serien. Det er jo RHCP sitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jævlig nøye da... Not. Pulp har en sang som heter Weeds. Skal de kanskje saksøke tv-serien med damme navn? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Holdt meg faktisk unna Californication en stund, siden jeg forestilte meg at det var noe RHCP-styr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg også. Men så så jeg en promo og fant ut at jeg måtte sjekke den ut. Snakk om positiv overaskelse... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jævlig nøye da... Not. Pulp har en sang som heter Weeds. Skal de kanskje saksøke tv-serien med damme navn? Kan de vel, samme for meg Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dette er en herlig og syk serie Morsomste på lenge. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) – «Californication» er vårt ordspill. Noe så pinlig og patetisk. Ta eierskap til et utrykk som dukket opp på 70-tallet, altså når Red Hot-medlemmene selv var barn Endret 20. november 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Uff, RHCP kunne spart seg dette. De har ingen verdens ting å tjene på det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Uff, RHCP kunne spart seg dette. De har ingen verdens ting å tjene på det. De får jo presseomtale da. All PR er god PR, sies det. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Greit nok, hvis det bare stemmer så. Men altså - serien gjør jo aldri narr av bandet på noen måte. Jeg oppfatter den mer som en hyllest, egentlig. Det har vel vært flere RHCP-referanser her enn i tittelen. Jaja, RHCP selv ser det tydeligvis ikke slik ... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Denne serien har vokst seg mye større enn jeg hadde trodd utifra de par første episodene. Den startet som en kjempemorsom og harselerende serie, men etterhvert som de fokuserer mer og mer på familiesituasjonen blir den varm og nesten rørende . Jeg så den siste episoden i kveld og klarer nesten ikke å vente på at det skal starte igjen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Må si jeg også elsker denne serien mer og mer.. Synd det ikke varer 40 minutter. (Eller mer.) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Blir det en sesong 2? Kunne vell egentlig slutta sånn.. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det blir en annen sesong jeg. Det bekreftet Duchovney i en interview. Ellers leste jeg at filming skulle starte i April eller noe, er nok forsinket grunnet streiken. Endret 29. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg fikk ikke sett i går, noen som gidder skrive et kort sammendrag? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har nå sett hele sesong en. Satan hvor bra serie. Hun er litt fin hun Mia Whats up with this emo kid? Turnoff ass... Birger Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ganske enig. Blir nok et kjøp når den kommer på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå