Gå til innhold

Godt tips til TV-serie: Californication

Anbefalte innlegg

Så første episode og kommer vel til å følge med, hvis jeg husker det.

Første episode var bra, men jeg får bare ikke håpe serien spiller på sex og sjokk-effekter, fikk et lite inntrykk at det kan bli tilfellet.

Tror det er varemerket til serien... Dessverre, kan bli litt mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som synes at serien har en hovedvekt på tits n' asses, så synes jeg litt synd på dere.. sier IKKE at det ikke blir brukt som et virkemiddel, i hvert i de første episodene, men føler selv at serien forteller en meget god historie.. interressant på flere plan og fra synsvinkler.. God rød tråd fra start til slutt..

For meg er absolutt ikke "tits n' ass" grunnen til at jeg så alle 12 episodene.. det hadde nesten vært litt for bedrøvelig om hadde vært tilfellet..

Sesongen varer i 6 timer.. TV-messig noe av de bedre 6 timene brukt foran en TV - skjerm..

Lenke til kommentar
...

Det må også nevnes at Madeleine Martin er en fantastisk (barne)skuespillerinne.

Amen! :w00t:

Av fast regel så kjører jeg en No-Kid -policy på film og serier (for de er generelt ubrukelige).. noen FÅ unntak finnes, selvfølgelig, og hun er en av dem! :)

Lenke til kommentar

Så at denne serien skulle begynne på tv2 så jeg "fant" første episode. Så den og ble hektet. Det endte med 12 episoder i løpet av en kveld/natt. Fantastisk og morsom serie. Ja, det er kanskje litt tits'n ass, men det er faktisk ikke det som serien handler om

Lenke til kommentar
Ja, det er kanskje litt tits'n ass, men det er faktisk ikke det som serien handler om

Kanskje ikke, men det tar en del plass. Ikke at det plager meg voldsomt, men hvis det blir 2-3 ganger i hver episode, kan det bli litt mye.

Det var forresten litt "ekkelt" å se Madeline Zima (Mia) i den situasjonen, hun spilte jo i Nanny tidlig på 90-tallet og var liten og søt. Plutselig er hun ikke så liten og søt lenger.. :p

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...