Anonym234 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så første episode og kommer vel til å følge med, hvis jeg husker det. Første episode var bra, men jeg får bare ikke håpe serien spiller på sex og sjokk-effekter, fikk et lite inntrykk at det kan bli tilfellet. Tror det er varemerket til serien... Dessverre, kan bli litt mye. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Massevis av tits'n'ass er ikke den eneste grunnen til å følge med, da. Det er mye bra humor i serien, og den spiller også på litt mer alvorlige strenger fra tid til annen. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet når sesong2 skal starte? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Til dere som synes at serien har en hovedvekt på tits n' asses, så synes jeg litt synd på dere.. sier IKKE at det ikke blir brukt som et virkemiddel, i hvert i de første episodene, men føler selv at serien forteller en meget god historie.. interressant på flere plan og fra synsvinkler.. God rød tråd fra start til slutt.. For meg er absolutt ikke "tits n' ass" grunnen til at jeg så alle 12 episodene.. det hadde nesten vært litt for bedrøvelig om hadde vært tilfellet.. Sesongen varer i 6 timer.. TV-messig noe av de bedre 6 timene brukt foran en TV - skjerm.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg er sikker på at mange setter pris på at du syns synd på dem, Bone. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg er sikker på at mange setter pris på at du syns synd på dem, Bone. Heller tvilsomt.. men, synd er det at noen går glipp av den gode underholdningen som jeg har fått ut av serien.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 For ikke å snakke om de utrolig realistiske karakterene. Endelig en serie som tar seeren på alvor og ikke maler alt med et tykt lag eggedosis. Det må også nevnes at Madeleine Martin er en fantastisk (barne)skuespillerinne. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ...Det må også nevnes at Madeleine Martin er en fantastisk (barne)skuespillerinne. Amen! Av fast regel så kjører jeg en No-Kid -policy på film og serier (for de er generelt ubrukelige).. noen FÅ unntak finnes, selvfølgelig, og hun er en av dem! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så at denne serien skulle begynne på tv2 så jeg "fant" første episode. Så den og ble hektet. Det endte med 12 episoder i løpet av en kveld/natt. Fantastisk og morsom serie. Ja, det er kanskje litt tits'n ass, men det er faktisk ikke det som serien handler om Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ja, det er kanskje litt tits'n ass, men det er faktisk ikke det som serien handler om Kanskje ikke, men det tar en del plass. Ikke at det plager meg voldsomt, men hvis det blir 2-3 ganger i hver episode, kan det bli litt mye. Det var forresten litt "ekkelt" å se Madeline Zima (Mia) i den situasjonen, hun spilte jo i Nanny tidlig på 90-tallet og var liten og søt. Plutselig er hun ikke så liten og søt lenger.. Endret 13. november 2007 av Stine Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har sett et par-tre episoder nå, og liker absolutt det jeg ser. Hank minner utrolig om Bill Hicks med en dæsj Wayne ('s world) i seg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 starter ikke denne serien på tv2? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 starter ikke denne serien på tv2? Første episode gikk forrige torsdag tror jeg Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Synst at det er bra at David Duchovny er med i serien siden eg likte han i rollen i X-files og liker den humoren som er i serien også. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 starter ikke denne serien på tv2? Første episode gikk forrige torsdag tror jeg ok bommet på datoen jeg da. trodde den kom denne torsdagen. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Utrolig artig serie. Så første episode selv på Tv2, så "ordnet" jeg meg resten på andre måter. Er helt hektet nå. Friskt og godt. Akkurat hva jeg trengte å se etter mye annet skrot på tv. 2 tomler opp for Californication! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har sett 2 episoder og synes denne serien er svært lovende. Blir nok å følge med videre. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Herlig å se David/Fox i en slik rolle som Hank! Har bare sett de 3 første episodene, og det blir bare bedre og bedre. Noen som vet om det kommer en sesong 2? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kommer en sesong 2 ja, så vidt jeg vet.. har ingen kilder, dessverre.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) http://www.reuters.com/article/televisionN...740458720070907 Sesong 2 ser ut til å ha sendestart sommeren neste år. Endret 18. november 2007 av olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå