iMarius Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Dette er en av de beste seriene som har kommet hittil i år! Handler om en fyr, Hank, som lider av skrivespærre og frustrasjon over at han ikke får tilbake ex`en sin. De har et barn sammen som gjør at de fremdeles har kontakt. Hank har også et ekstremt godt dametekke og utnytter sitt rykte som kjent skribent for å få seg damer. Du kan lese om serien her. PS: den går bare i USA foreløpig og det er sendt 5 episoder sålangt. Endret 16. september 2007 av Dune1982 Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) PS: den går bare i USA... -_- Endret 15. september 2007 av Heavenly Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 meeeeen, så er det jo muligheter å skaffe seg tilgang til serien på andre måter enn via TV`en Lenke til kommentar
guest315 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) ---- Endret 7. oktober 2007 av guest315 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fulgte med på serien når den først kom, var helt ok. men gikk egentlig lei, og trur jeg ga opp på episode 3. Eneste grunnen jeg egentlig sjekka den ut var pga damene der, mye nudity som er en fin ting Lenke til kommentar
enoj Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Blæh - for en overfladisk serie. David Duchnovny (eller hvordan det skrives) fra X-Files gjør en skuffende jobb som stort sett puler på det aller meste. Serien er _mye_ sexscener, med nye damer hele tiden. Lenke til kommentar
guest315 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) ---- Endret 7. oktober 2007 av guest315 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette er høyst trolig den beste serien som har kommet siden Carnivalè ble lagt ned for noen år siden. Endelig en intelligent og morsom komiserie som tar seerne på alvor. Det virker som om Showtime er så og si den eneste amerikanske kanalen som faktisk gjør det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Meget enig med LarsP. Slår selv Dexter nærmest blant Showtime-seriene. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Godt å se at noen er enige med meg.. Serien har tapt seg litt i det siste dog.. ikke så mye pupper og faenskap som i de 2-3 første episoder, hehe.. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, artig at det finnes en tråd om denne serien. Virker ikke som så mange har oppdaget den. Men jeg liker den veldig godt, og nå står vi vel foran sesongavslutningen òg. Flotte greier. En serie som stort sett alltid får meg i godt humør, selv om den innholdsmessig til tider også er nokså alvorlig. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 herregud for ett makkverk dere lurte meg til å se. 3.0/10 gir jeg den. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kødder du? Herlig serie og en fantastisk sesongavslutning! Nedsnødde faan Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Overfladisk og dustete serie. Fine, nakne damer er det eneste som trekker opp. Lenke til kommentar
Oyvind1988 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vet dere hva den sangen som ble spillt under den første trekanten mellom sekretæren, agenten og kona hans het? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ikke noe for bortskjemte, blir som å erstatte heroin med bibelen, funker bare ikke. Anyways det virker som det prøver å være gjennomført på sin måte, men personlig så er det totalt sjeløst og avsides humor, morsom på kort sikt, holdninger i spill. Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Liker serien kjempe godt! Ikke alt er like morsomt hele tiden, men likevel. David Duchovny som Hank Moody er herlig. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Så første piloten i dag og er overbevist om at dette er en serie jeg komme til å følge med på Fine damer, genial humor og en kul hovedperson. Scenen hvor han ødela telefonen til en fyr fordi han brukte den på kino gjorde han til min store helt Lenke til kommentar
Canute Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Super duper serie. Koste meg veldig og kommer til å følge med på denne. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Første episode var bra, men jeg får bare ikke håpe serien spiller på sex og sjokk-effekter, fikk et lite inntrykk at det kan bli tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå