jemartinsen81 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Eller for å si det på en mer korrekt måte; jeg har rykninger i huden rett under høyre øye. Den veldig tynne huden rett under øyelokket. Huden "pulserer" der ca. hvert femte sekund, og noen ganger i en serie av rykninger etter hverandre. Det gjør absolutt ikke vondt, men jeg merker når det skjer. Hva kan dette skyldes, og hvordan kan jeg gå frem for å roe det ned? Har vært slik i tre timer nå. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Leamus kalles det, og kommer ofte av at man har mangel av mineraler i kroppen , helst magnesium. Jeg hadde dette i nesten en uke en gang, skikkelig irriterende. wiki: http://no.wikipedia.org/wiki/Leamus Lenke til kommentar
jemartinsen81 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Leamus kalles det, og kommer ofte av at man har mangel av mineraler i kroppen , helst magnesium. Jeg hadde dette i nesten en uke en gang, skikkelig irriterende. wiki: http://no.wikipedia.org/wiki/Leamus 9498900[/snapback] Ok det høres veldig riktig ut ja, thank you! Har sikkert noe å gjøre med at jeg nettopp har påbegynt en antibiotika-kur. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Veldig godt mulig, på begynnelsen er det litt gøy, så blir du dritt lei Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det kan komme som følge av for lite søvn. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dette har jeg ofte, eller vertfall av og til, men som oftest i foten, syns det er morsomt jeg Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hatt det i både foten og øye. kowsy syns jeg.. men blir litt irriterende når det skjer over 5 minutt Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Leamus er morsomt! skulle ønske jeg hadde det mer :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Leamus er egentlig bare irriterende. Jeg har slitt med det i flere år. Legen min sier det forårsakes av stress, noe jeg finner merkelig, for jeg stresser så og si aldri. Jeg er kronisk avslappa og tar ting med ro og bruker unødvendig god ting på ting, velger heller å bruke god tid og bli for sen enn å stresse for å rekke noe Lenke til kommentar
jemartinsen81 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg plages fremdeles med leamus på øyet, og har merket det i leggmuskelen til tider også... det eneste plusset med å ha leamus på øyet er at man ser virkelig psykotisk ut dersom man er sint. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Helt vanlig, går nok over snart skal du se. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 leamus er kult, ingenting irriterende i det vel? :O varer aldri noke særlig lenge heller Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg hadde det tre (!) dager i strekk. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 En som jobber på den lokale kiwi sjappa her i området får leamus over øyet hver gang "beep" lyden kommer :!: Lenke til kommentar
Hazor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Fascikulasjon, eller leamus, er kortvarige, rytmiske sammentrekninger av en muskel. Vanligst oppstår dette i små muskler i ansiktet, særlig rundt øyet, men kan oppstå i alle musklene i kroppen. Sammentrekningene kan vare i flere timer om gangen og er synlige utenpå huden. Fascikulasjon er vanlig, og er ikke skadelig eller symptomatisk for noe skadelig i seg selv. I små muskler kan det skyldes en ubalanse mellom væske og mineraler, og inntak av magnesium, kalk eller kalsium kan motvirke langvarig fascikulasjon. I større muskler kan fascikulasjon oppstå etter uvant eller intensiv trening. Hentet fra «http://no.wikipedia.org/wiki/Fascikulasjon» Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 høres kult ut! hvordan får man det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tja, mamma sier det er fra stress, men jeg får det mer når jeg er irritert. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tja, mamma sier det er fra stress, men jeg får det mer når jeg er irritert. 9575164[/snapback] Da er jo du stressa, da - på en måte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En som jobber på den lokale kiwi sjappa her i området får leamus over øyet hver gang "beep" lyden kommer :!: 9547320[/snapback] Jeg lo! Jobber selv i kasse, og bare tanken på at det hadde skjedd med meg er hysterisk. Nuvel. Får leamus innmellom. Som oftest i øyelokk-musklene og i overarmene. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Buy <a href="</a> a[/url] 9609762[/snapback] er dette en spambot eller en fjern person Endret 1. oktober 2007 av regga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå