albions Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det denne kabelen man skal kjøpe for å få bra bilde på 40" LCD tv ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, det man kaller for en komponent kabel. Gir det beste bildet på din skjerm, bare husk å stille rett i menyen på Wii og velge 480p under skjerminnstillinger Lenke til kommentar
albions Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Ja, det man kaller for en komponent kabel. Gir det beste bildet på din skjerm, bare husk å stille rett i menyen på Wii og velge 480p under skjerminnstillinger 9498800[/snapback] Hehe, det var det eg trodde. Takk for svaret ditt Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du blir glad naar du kobler Wiien din til din HDTV med en komponent kabel. Kjopte en komponent kabel som er fra piranha eller noe slik idag siden den kostet 15 euro mens den originale koster 35 euro. Grafikken er nok den samme, men bildet blir ekstremt mye klarere, og forstyrrelsen som ofte kommer paa storre skjermer forsvinner helt. Jeg er kjempe glad naa, og anbefaler komponent paa det varmeste da den absolutt ga nytt liv til min Wii. Sitter aa spiller naa for forste gang siden februar, siden jeg ikke har orket paa grunn av det utrolig daarlige bildet jeg hadde for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå