paaandy Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei. Jeg skal trimme min suzuki katana. Men jeg har ikke så veldig greie på motor, så hva burde jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du burde la vær å trimme. Lenke til kommentar
paaandy Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Du burde la vær å trimme. 9498829[/snapback] Jeg skal trimme den uansett, orker ikke å kjøre i 30km/t opp bakker. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du kan begynne med å fjerne plomberingene da? Lenke til kommentar
paaandy Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Du kan begynne med å fjerne plomberingene da? 9499632[/snapback] Er ikke plomberinger på Katana "/ Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det ikke i potta, da? Siden de selges effektanlegg på speedoptions skulle man jo tru det var plomber i det originale. Lenke til kommentar
paaandy Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Er det ikke i potta, da? Siden de selges effektanlegg på speedoptions skulle man jo tru det var plomber i det originale. 9499815[/snapback] Nei, er CPI-boks i den Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er det ikke i potta, da? Siden de selges effektanlegg på speedoptions skulle man jo tru det var plomber i det originale. 9499815[/snapback] Nei, er CPI-boks i den 9520315[/snapback] hmm, CDI du mener? alså, turtallsperre? Da kutter du den. Så kjøper du det effektanlegget om det var. Er du intr. i mere kan du jo dreve om til aks/toppfart etter ønske, har den forgasser kan du kjøpe vacuumboks (hjelper litt på gassrespons). Skal du ut etter det ekstreme kjøper du sylinder eller porter den sylinderen du har...siden du ikke kan noe om motor, får du en kompis som kan det og har utstyr til det til å gjøre det for deg..eller bare ta kontakt med nermeste forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå