Boneraw Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Har just kjøpt meg ny skjerm, som skrevet over. jeg reagerer litt på at det er mye backlightbleeding nederst, spesielt i høyre hjørne! det er også utrolig stor forskjell på lysstyrken opp og nede i bildet, noe som kan ses veldig godt! Er dette grunn nok til å klage (på expert) og be om at de skal se på det, muligens få en ny skjerm?. Ble litt skuffet. det er faktisk så stor forskjell: Endret 15. september 2007 av boneraw Lenke til kommentar
dup Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg fikk samme skjerm selv i går. Og må si det høres merkelig ut det du sier, da jeg ikke merker noe til dette selv. Bortsett fra en liten forskjell på fargene øverst og nederst, men dette er veldig svakt. Backlightbleeding er det nesten ingenting av! Veldig overraskende! Trodde ikke det var mulig å få så lite bleeding på en så billig skjerm. Så som sagt så høres det ut som om det kanskje er noe galt med skjermen din. Og jeg tror ikke jeg er blind for min egen skjerm, prøver å være objektiv! Har også hatt en syncmaster 226CW og jeg er så utrolig mye mer fornøyd med LG`en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå