sonicdeathmonkeys Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har lite peiling på pc, men skulle absolutt prøve meg fram. Jeg må ha endret noe fordi ingen i huset kommer inn på nett og jeg kommer heller ikke inn til router-siden eller hva jeg skal kalle det. Når jeg slår router ip som tidligere gjorde at jeg kom inn på en slags konfig kommer det bare feilmld. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 prøv å resete router til fabrikk innstillinger..... det er det enkleste og raskeste, i stedet for å feilsøke mange timer...... Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 prøv å resete router til fabrikk innstillinger..... det er det enkleste og raskeste, i stedet for å feilsøke mange timer...... 9498597[/snapback] Okay. Må jeg sette opp routeren etterpå? Nå finner ikke pc'en nettet.. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 etter reset, prøv om den virker. hvis JA, så konfigurerer du router etter dine ønsker..... Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 etter reset, prøv om den virker. hvis JA, så konfigurerer du router etter dine ønsker..... 9498627[/snapback] Okay. Men nå finner den ikke noen trådløse nettverk. Hvordan setter jeg opp routeren igjen? Sorry er helt noob, men er veldig glad for all hjelpa. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) når du reseter router, skal den funke fint. ellers så liten tips, bruk kabel når du konfigurerer router, ikke trådløs.... EDIT: når du bruker kabel, skriver du ip adressen til router og da burde du komme inn i webgrensesnitt til router(en)... Endret 15. september 2007 av no_viking_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå