Eclipsed Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Heisann. Som dere kan se skal jeg hameg en ny router. Den skal helst bli kjøpt hos komplett.no (skal ha meg en del andre ting derfra) Vil ikke gi noe særlig mer en 600 kr. Ser at de har denne 3com: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl og denne billion: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Hvem er best ?? Vil ha kvalitet, brukervennlighet, og en del funksjoner. Magnus :wink: [/url] Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Heisann.Som dere kan se skal jeg hameg en ny router. Den skal helst bli kjøpt hos komplett.no (skal ha meg en del andre ting derfra) Vil ikke gi noe særlig mer en 600 kr. Hvem er best ?? Vil ha kvalitet, brukervennlighet, og en del funksjoner. Blir vel nokså likt, mange liker denne 3com-en og den er svært enkel og sette opp. Billion sin har jeg ikke prøvd i denne AE versjonen men forrige modell var også helt grei og enkel å sette opp, skal du bruke den til noe spesielt utover surfing og det vanlige? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvis det ikke er så stor forskjell på dem ville jeg tatt den tøffeste av dem som er Billion-ruteren, design teller jo også en del 8) Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Skal bruke den til å dele internett + kobleopp i nettverk. Altså bruke den innebygde switchen. Har telenor ADSL. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Skal bruke den til å dele internett + kobleopp i nettverk.Altså bruke den innebygde switchen. Har telenor ADSL. Jeg tenkte mest på om du kjører noe spesielle programmer på nettverket som skal igjenom routeren. Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Off Topic: Magnus kom opp på A201 Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Off Topic: Magnus kom opp på A201 Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Skal spille osv. Skal også faktisk bruke den på xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå