Gå til innhold

Western Digital My Book problemer! :S

Weedeed

Anbefalte innlegg

Hei

For noen uker siden så kjøpte jeg meg en Western Digital My Book, den har fungert helt fint. Men i går når eg skulle gå inn på den å hente noen filer, så fant eg den ikke på min datamaskin. Jeg har prøvd å restarte maskinen, plugge den av, og ta ut strømmen fra den. Har også prøvd å koble den til en annen datamaskin. Men ingen ting fungerer, får når jeg starter harddisken, så høres det ut så den prøve å jobbe i noen sekunder, men så slutter det å komme lyd ut av den. + det kommer en merkelig ”ploppe” lyd fra den.

Den viser på maskinen at det er koblet til en ekstern harddisk. Jeg kan også ta på safely remove.

Kan det ha noe med at jeg koblet den til en Vista maskin i går? Jeg har bara brukt den på XP, men så skulle en kompis ha noen filer. Å han har vista. Så etter dette så fungere den ikke.

Noen som kan hjelpe her eller? =)

(har lest på andre folk sine problemer, men jeg føler at ejg har et litt annerledes problem:S)

Takk

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg har akkurat det samme problemet som deg! jeg har hatt den i min XP pc siden jeg fikk den til jul og den har funka helt fint, til i går kveld da jeg sende noen filer til min kompiss som har vista på sin pc,

men det verste av alt jeg tror jeg har hatt den på en vista pc før også, siden jeg tror ikke broren min hadde vista da jeg hadde den i hans pc.

om det er noen som vet hvorfor dette skjer, så vil jeg gjerne vite hvorfor og hva jeg kan gjøre med det.

mvh christer

Lenke til kommentar

Det er ikke OS'et som bestemmer om disken virker eller ei.

Trådstarter:

Mekaniske lyder fra en disk er ikke et godt tegn. Det høres ut som disken har tatt kvelden. Det kan jo tenkes at dere begge har vært svært uheldige.

Eneste løsning her er å sende den inn og få konstantert RMA eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...