Capa Barsavi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hei! Jeg har nå fått solgt pc`n min, men har et siste prob. Jeg får ikke lyd i høyre høyttaler! JEg har ikke peiling på hva det kan være! De har funka før, så er vel mest sansynlig at det er hardwarefeil, vansklig å fikse og går sånt på forsikring? eller kandet være drivere eller noe annet ?? EDIT: Masse skriveleifs ser jeg, Sorry! Endret 15. september 2007 av lasjh2k Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Lyd på kun en kanal kan skyldes noe så enkelt som at pluggen (terminalen) på ledningen ikke er ordentlig satt i lydutgangen, slik at det bare blir kontakt med tuppen av terminalen. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Lyd på kun en kanal kan skyldes noe så enkelt som at pluggen (terminalen) på ledningen ikke er ordentlig satt i lydutgangen, slik at det bare blir kontakt med tuppen av terminalen. 9499151[/snapback] Nei, det er interne høytalere så er nok ikke det Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Regner med du har sjekket av balansen er satt rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå