No-jak Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Hei! Sender to bilder jeg er fornøyd med Mvh Jan Lenke til kommentar
No-jak Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Jaja, dette var ment i posten "mine beste bilder" Sorry. mvh Jan Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 SYnes den store blomsten ødela litt.. Stor vs Liten kontrast..;/ skulle kanskje fokusert mere på flua enn helheten, det foran.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Dårlig skarphet på begge bildene, og noe som ser ut som en altfor høy ISO-verdi. Alt for mye forstyrrelser i bildet grunnet dette. Ser ut som det er tatt med mobilen. Ellers ganske fine bilder;) Lenke til kommentar
No-jak Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Ok, takk for kritikk. Eneste måten å bli bedre på mvh Jan Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Hvilken ISO brukte du egentlig? Det er gode utgangspunkter, men føler særlig på bilde 1 at innstillinger og fokus har ødelagt alt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Øhmm...er det gjort med vilje det rosaskjeret som er på bildene? Det var totalt ødeleggende for min del. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Øhmm...er det gjort med vilje det rosaskjeret som er på bildene?Det var totalt ødeleggende for min del. 9500246[/snapback] Selv om jeg ikke er noe glad i rosa er det akkurat den fargevrien i begge bildene som tiltaler meg. Det er på en måte en blanding av foto og maleri. Likte dem. Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Jeg syns bildene så absolutt har potensiale til å bli bra. Likte edderkoppen best, men det er som andre sier at det er litt uskarpt, og et eller annet med både ISO og rosaskjæret. Skulle gjerne visst hva kamera og innstillinger du har brukt. Bilde 2 blir blomsten til venstre for dominerende. Jeg tok meg friheten å prøve en vri på det, håper det er greit? Lenke til kommentar
No-jak Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Til Preje; Kamera er Canon S3is på begge bildene. Ja er ikke uenig, jeg har et utsnitt som er slik jeg også, men synes det jeg valgte var spennende, på grunn av fargene og at det hele ble litt spesiellt med flua (fluene, ser jeg i ettertid). Angående bilde nr 1: Hadde litt problemer med å holde kameraet rolig, vanskelig vinkel, ingen stativ, men ble ikke så galt synes jeg. Er litt rosa ja, originalbildet var slik; Men hadde på Auto og da tok kameraet seg av ISOverdien. mvh Jan Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Det som ødelegger disse bildene er bakgrunnene. Sitter mest å spekulerer på hva som er i bakgrunnen fremfor å se på motivet. Ensfarget bakgrunnet hadde hevet kvaliteten mye. Mener jeg. Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Satt og kikket på bildene dine på nytt, og jeg kommer fram til at bilde nr 1 blir litt bråkete med de fargene og blomstene, men synes alikevel det er et godt forsøk. Bilde nr 2, og orginalen av edderkoppen: Ser man bort ifra det tekniske, syns jeg det er et spennende og kult bilde. Du har klart å "fange" den akkurat når den befinner seg i midten av nettet sitt, og nettet kommer jo sånn nogenlunde fram også Hadde bakgrunnen vært dusere og ensfarget, tror jeg dette hadde blitt nokså bra. Synd med det rosa/lilla skjæret du har på begge bilder. Kanskje du skulle få deg et speilreflekskamera, ettersom du tydeligvis liker å ta slike bilder mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå