Gå til innhold

To bilder jeg er fornøyd med.

No-jak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns bildene så absolutt har potensiale til å bli bra. Likte edderkoppen best, men det er som andre sier at det er litt uskarpt, og et eller annet med både ISO og rosaskjæret. Skulle gjerne visst hva kamera og innstillinger du har brukt.

Bilde 2 blir blomsten til venstre for dominerende.

Jeg tok meg friheten å prøve en vri på det, håper det er greit? :blush:

post-111403-1189869466_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Til Preje;

Kamera er Canon S3is på begge bildene.

Ja er ikke uenig, jeg har et utsnitt som er slik jeg også, men synes det jeg valgte var spennende, på grunn av fargene og at det hele ble litt spesiellt med flua (fluene, ser jeg i ettertid).

Angående bilde nr 1:

Hadde litt problemer med å holde kameraet rolig, vanskelig vinkel, ingen stativ, men ble ikke så galt synes jeg.

Er litt rosa ja, originalbildet var slik;

post-139517-1189870732_thumb.jpg

Men hadde på Auto og da tok kameraet seg av ISOverdien.

mvh Jan

Lenke til kommentar

Satt og kikket på bildene dine på nytt, og jeg kommer fram til at bilde nr 1 blir litt bråkete med de fargene og blomstene, men synes alikevel det er et godt forsøk.

Bilde nr 2, og orginalen av edderkoppen: Ser man bort ifra det tekniske, syns jeg det er et spennende og kult bilde. Du har klart å "fange" den akkurat når den befinner seg i midten av nettet sitt, og nettet kommer jo sånn nogenlunde fram også :thumbup:

Hadde bakgrunnen vært dusere og ensfarget, tror jeg dette hadde blitt nokså bra. Synd med det rosa/lilla skjæret du har på begge bilder.

Kanskje du skulle få deg et speilreflekskamera, ettersom du tydeligvis liker å ta slike bilder mener jeg :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...