Cappo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bruker bare ftp jeg, trodde p2p og råtten fildelingssoftware var 'UT' i det hele og det store... - Judaz - Haha. Wiseass.. Hvem av oss får høyest nedlastings hastighet da og minst downtime? Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Samme her, gidder ikke et døgn med venting. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 For min del går det går det mest i FTP og DC. FTP er lettvint ettersom at jeg får det nyeste og hotteste automatisk uploaded til meg. Men jeg bruker DC til alt det andre jeg vil ha. Om DC er råttent eller bra avhenger i stor grad av hvilke hubber du er i, noe som for min del er Sweden [bBB] -JAH- Hubbene, som jeg forøvrig synes er noen av de beste hubbene som finnes.(Bare 10Mbit+, så ikke tenk på å komme inn uten god linje) Se hva jeg mener: (OBS! Noe stort bilde ettersom jeg ikke gadd å resize)Screenshot Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Mmm.. Jeg også liker [bBB]Sweden, men jeg får ikke sharea nok til å komme inn på noen andre enn Sweden 5, nå som 4 er borte.. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Sweden 5 er ikke noe særlig tess.. Jeg ligger forøvrig høyest på sharingmengde i den som oftest.. [bBB]xtc er navnet(Server i sverige som står for linjen, selv om jeg bor i stavanger og fjernstyrer denne) Få deg en 120gb disk så fyller du denne på en dag eller to:) Sweden 1 er konge. Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kazaa er ikke verdt å laste ned engang. Henger også på Dc++ Sweden JAH hubene, meget bra hubber. Ellers er også Irc meget bra sted. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kazaa Lite er ihvertfall veldig bra på å finne litt "sære" mp3 filer. Som f.eks norske artister Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Sweden 5 er ikke noe særlig tess.. Jeg ligger forøvrig høyest på sharingmengde i den som oftest.. [bBB]xtc er navnet(Server i sverige som står for linjen, selv om jeg bor i stavanger og fjernstyrer denne) Få deg en 120gb disk så fyller du denne på en dag eller to:) Sweden 1 er konge. Det har gjordt ganske mange ganger ja. Men du.. Satan til få slots du har oppe da. Argh.. 3 dagen jeg prøver å få lastet ned 2 filmer av deg. Sitter på 155Mbit, så fort ferdig blir jeg nok bare jeg kommer til. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det har gjordt ganske mange ganger ja. Men du.. Satan til få slots du har oppe da. Argh.. 3 dagen jeg prøver å få lastet ned 2 filmer av deg. Sitter på 155Mbit, så fort ferdig blir jeg nok bare jeg kommer til. Vet det tar noe tid.. Folk er som regel etter DVD-R filene så det er ikke ofte det er slots. Beste du kan gjøre er å finne alternates om mulig. Trenger kapasiteten tilgjengelig for FTP-en så jeg kan ikke ha flere slots. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vanskelig å finne alternativer. Jaja. Får bare vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå