anarkisten Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvem er best. Står kaaza lite noe tilbake for kaaza full ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Kaaza Lite er best. Ingen spyware og slikt tull. Funksjonaliteten er den samme, mer eller mindre. Det den mangler trenger du ikke. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 winmx for alle penga her Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 winmx for alle penga her Ja. Egentlig. Hadde ikke vært for de endeløse køene på WinMX. Lenke til kommentar
speedy1357 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Når det gjelder Kazaa Lite vs Kazaa så er det bare en ting å si Kazaa Lite ruler!!! Samme funksjonene som Kazaa men reklamebanner er fjernet, man finner mp3 med mer en 128 i bitrate uten å gjøre noen endringer.. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvem er best. Står kaaza lite noe tilbake for kaaza full ? imesh er best..... ingen protest.... winmx er også bra.... men kazaa slutter å ha bra linje etter at du ikke har vært på data'n en stund... :o Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ja. Egentlig. Hadde ikke vært for de endeløse køene på WinMX. Enig. Er litt plagsome, men synes at søkemotoren i winmx er temmelig bra. Mangelen på hjelpefiler trekker litt ned da. Spesielt i starten Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg bruker Kazaa Lite, iMesh og DC++ WinMX gidder jeg ikke bruke p.g.a den idiotiske kø-ordningen Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 For det første, det staves kazaa ? Ikke kaaza? Så, jeg finner ingen steder hvor jeg får lastet ned kazaa lite, bare fullversjonen. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 ikke bruke vanlig kazaa .. bruk enten kazaa lite eller winmx. vanlig kazaa er fullt av spywarez - Azton Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det er køordningen som er det geniale med WinMX! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Les mer om Kazaa Lite (2.02) her: (de nye funksjonen som dat viewer, auto search more og avi preview), http://home.no/lith/news.htm#kazaa (Lite kan også lastes ned herifra) Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hvem er best. Står kaaza lite noe tilbake for kaaza full ? -Bruker kun winmx nå. brukte audiogalaxy til mp3 (savner audiogalaxy ) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg bruker WinMX, Kazaa er kun en nødlsøning om jeg ikke finner det jeg leter etter. WinMX kan kjøres som norsk, naboen var med på å lage den norske teksten. Chat-rommene i MX er en fin mulighet til å få hjelp eller å spørre etter ting som er vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hvis valget stod av de nevnte p2p progesene så ville eg ha valgt WinMX. Ellers er DC++ det beste valget uansett. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bruker bare DC++ jeg. Alt annet er ut. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg lurer på en ting... Kan jeg installere KaZaA Lite 2.02, over 2.00? Forsvinner .dat filene da? Eller bør jeg vente til alle downloadingene er ferdige? Noen som vet? Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 http://www.dietk.com/ Ingen reklame og automatisk "Find more sources for download" -Nyttig! Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bruker bare DC++ jeg. Alt annet er ut. Bruker bare ftp jeg, trodde p2p og råtten fildelingssoftware var 'UT' i det hele og det store... - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå