Knofle Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hei! Jeg måtte egentlig bare få skrevet ned denne drømmen, siden det var den mest realistiske og fryktinngytende drømmen jeg har hatt. Jeg føler at den er perfekt for tolkning, og jeg har prøvd å skrive den så detaljert som mulig. Nå skal det sies at jeg våkna for 15 minutter siden, og inntrykket er fortsatt ferskt. Here goes. Um, jeg var på en sånn båt i en bukt, ved et strandhus. Det var litt seint å kvelden, og vi koste oss, mens det begynte å bli skikkelig dårlig vær. Bølgene sto opp mot båten, og huset. Vi sto utenfor og snakka. Jeg tror jeg snakka med en som heter Stian, der vi lo og koste oss. Man måtte begynne å snakke høyere. og midt i en historie som jeg fortalte, ser jeg at HELE horisonten fylles opp med svære atomeksplosjoner. Jeg ser det bare i sidesynet, men jeg snur hodet mitt sakte mot eksplosjonene. Alle ser dem, og alle bare: "Oooooo, tøft!" Det går en stund etter eksplosjonene, og plutselig kommer det en kjempebølge! Det er liksom nesten sånn at det er noen som skyter på oss med artilleri, for bakken sprenger litt her og der hvor jeg løper. Atomeksplosjonene ses fortsatt, og hele bakken rister konstant. Jeg var skikkelig redd. Alle LØPER inn i strandhuset, og glass flyr overalt. Jeg kutter meg opp, men jeg synes det er litt kult, for det er sånn actionhelter er. Altså, jeg er kjemperedd og løper for livet, men jeg liker tanken på at jeg har kutta meg på glass, siden da er jeg actionhelt. Jeg må hoppe igjennom et vindu for å komme vekk fra bølgene inne i huset, og gjemmer meg høyt i huset, sammen med en del andre. Det roer seg, og vi går ut igjen. Jeg ringer til Mamma, forteller at jeg nesten har dødd, og at jeg er kjempeglad for å være i live. Så ser jeg hele horisonten fylles opp med eksplosjoner igjen, og jeg føler at hele meg dør. Grusom følelse å gå fra fullstendig lettelse til syk panikk. Det var det verste punktet i drømmen. Jeg snakker fortsatt med mamma og roper: "DET KOM EN TIL". Mamma gråter på telefonen, mens jeg løper på høyre siden av huset. Beina er skikkelig tunge, og jeg føler at jeg ikke kommer noen vei. Jeg våkner, tungpustet. Endret 15. september 2007 av BurTMastA Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg tror du spiller for mye dataspill, Bent! Men fin drøm da. Høres ganske vill ut. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tror du har sett litt for mange filmer gutt. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Godt mulig det er tilfellet. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 man kan ikke se for mange filmer vettu Bare pøs på med filmer så kan du komme tilbake å fortelle noen enda villere drømmer Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hmm, sett en film fra tsunamien i asia hvor det kommer to bølger og en svenske roper, "det kommer en bølge til" flere ganger på svensk og engelsk. men din drøm var jo litt annerledes. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg tror du spiller for mye dataspill, Bent! Men fin drøm da. Høres ganske vill ut. 9498757[/snapback] Tror du har sett litt for mange filmer gutt. 9498895[/snapback] Dette er verdens eldste måte å blåse vekk drømmer på. Ja, noen ganger drømmer du om ting som har skjedd, men som oftest er drømmene dine et resultat av din underbevisthet som prøver å si deg noe. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg tror du spiller for mye dataspill, Bent! Men fin drøm da. Høres ganske vill ut. 9498757[/snapback] Tror du har sett litt for mange filmer gutt. 9498895[/snapback] Dette er verdens eldste måte å blåse vekk drømmer på. Ja, noen ganger drømmer du om ting som har skjedd, men som oftest er drømmene dine et resultat av din underbevisthet som prøver å si deg noe. 9499872[/snapback] Jeg tror du har sett litt for mange kvasidokumentarer om drømmer gutt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Drømmer er vel en følge av at hjernen "defragmenteres" i løpet av natta? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Finnes det ikke en tråd for drømmer? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg selv har hatt Jerico lignende drømmer. Der bygda mi blir avskåret av omverdenen av noen som tar hele bygda som gissler. Husker at på TV2 (da jeg så på tv i drømmen) så i nyhetene var det sensurert hva klokkeslettet var. Hehe wierd. Og så var jeg i en butikk for og kjøpe skudd til våpene mine jeg nettopp hadde fått. Dagen etterpå i reallife så fikk jeg en trang til og lete etter hvordan lage våpen på nettet og finne bodyarmor på ebay og hjelmer, fant mye tøft... Vet ikke om det var denne YouTube filmen som ga utslag i drømmen min: Pluss Jerico som går på TV2 på torsdager... [YOUTUBE]O96ZMPXuv1A[/YOUTUBE] Mye er jo bull og oppspinn, men oppspinnet oppstår fra sanne ting. Im a beliver uansett... Endret 16. september 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Finnes det ikke en tråd for drømmer? 9502483[/snapback] Jeg søkte på "drømmer", men fant ingenting. Jeg gjorde rigktignok ikke noe voldsom research først, men. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Deres drømmers innhold? Lenke til kommentar
Camel0n Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 www.droemmetydning.com Har fått mye hjelp fra den siden der. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg drømte engang for litt siden at jeg kjørte bil. Men bilen ble plutselig helt umulig å styre og jeg kjørte utfor et fjell. Det føltes helt virkelig og bilen roterte rundt i lufta. Tilslutt traff jeg bakken og var vettskremt. Nå får jeg se hva som er på den andre siden, tenkte jeg; faen heller,. Det var bare en drøm....men svært ubehagelig. Huff. Ellers har jeg blitt jaget av elger og ja, ..... det meste egentlig. Klarer ikke å tolke drømmer, men det speiler ofte noe i hverdagen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvorfor fortsetter dere å skrive i denne tråden når det finnes en fra før? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fordi du ikke skal kommentere det i denne tråden, men rapportere det, jenta mi. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg vil tolke det som at du ikke kunne løpe lenger på grunn av strålingen fra de første bombene, derfor døde du. Min mening alstå. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Håhå! Vill drøm! Hadde vært litt kult å drømme en slik selv! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Når man snakker om sola... Hadde en vemmelig drøm i natt, hvor alt var helt normalt. MEN, når jeg satt i klasserommet kom en lærer og hentet meg ut på gangen og inn på et møterom hvor det satt 3 andre lærere. Så skjelte de meg ut om hvor dårlig jeg var på skolen i det siste, og at jeg må virkelig kjerpe meg. Det var den ene læreren som snakket, de andre satt bare og nikket. Først trodde jeg ikke på dem, for faktisk så er jeg ikke noe dårlig på skolen (tvert i mot) og jeg ble ganske redd. Er jeg virkelig så dårlig på skolen? Når jeg våknet kom jeg heldigvis på at det bare var en drøm, men det ga intrykk på meg. Jeg har i det siste slurvet litt med leksene, og nå begynner tentamene igjen neste uke. Så nå er jeg livredd for å gjøre det dårlig på tentamene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg