Gå til innhold

Gjenstand funnet - what to do?


Isbilen

Anbefalte innlegg

Snublet over en ting her om dagen. Tok den med meg, tenkte at de som eide den kanskje ville ha den tilbake. Nå angrer jeg, for dette kan bli mer jobb enn jeg kunne tenke meg. Det er ikke en ting som er dyr nok til at politiet gidder å bry seg med den, men dyr nok til å være ergerlig å miste. Hva er egentlig det beste mediet for tapt/funnet småtteri her til lands?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mistenker eieren for å være student, og de abonnerer sjelden på aviser.

Fant forresten ut at det er gratis å sette inn tapt/funnet i bt, så da skader det i hvert fall ikke å prøve. :)

 

Det jeg har funnet er forresten en ball av en litt spesiell type, pm meg hvis du bor i Bergen og savner noe slikt. Gidder ikke si akkurat hva det er, for da kan jo alle kontakte meg for å få den gratis.

Lenke til kommentar
Snublet over en ting her om dagen. Tok den med meg, tenkte at de som eide den kanskje ville ha den tilbake. Nå angrer jeg, for dette kan bli mer jobb enn jeg kunne tenke meg. Det er ikke en ting som er dyr nok til at politiet gidder å bry seg med den, men dyr nok til å være ergerlig å miste. Hva er egentlig det beste mediet for tapt/funnet småtteri her til lands?

9498375[/snapback]

 

 

Tapt og Funnet

 

 

Tapt og Funnet

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar

Sorry, det er ingen sprettball. Hvis jeg ser en skal jeg PM-e deg. :)

 

EDIT: Prøvde å legge inn annonse i BT i dag, men det er tydeligvis ikke en del av nettet sitt de prioriterer noe særlig, for det endte med feilmeldinger, tap av tålmodighet og masse bannskap. De skal få lov til å sette den inn manuelt på mandag.

 

:mad:

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Må få skryte litt av meg selv. Fant en mobiltelefon en gang. Sendte da en melding til "mamma" på telefonlisten. Din sønn/datter har mistet mobilen sin, kan hentes her (adresse).

 

En veldig glad gutt fikk mobilen sin tilbake. De tilbød meg 100 kr, men herregud, tok selvølgelig ikke imot. Kjekt å være snill av og til

Endret av GardinTrapp
Lenke til kommentar
Må få skryte litt av meg selv. Fant en mobiltelefon en gang. Sendte da en melding til "mamma" på telefonlisten. Din sønn/datter har mistet mobilen sin, kan hentes her (adresse).

 

En veldig glad gutt fikk mobilen sin tilbake. De tilbød meg 100 kr, men herregud, tok selvølgelig ikke imot. Kjekt å være snill av og til

9501542[/snapback]

Det har skjedd meg og! :ph34r:

Lenke til kommentar
Må få skryte litt av meg selv. Fant en mobiltelefon en gang. Sendte da en melding til "mamma" på telefonlisten. Din sønn/datter har mistet mobilen sin, kan hentes her (adresse).

 

En veldig glad gutt fikk mobilen sin tilbake. De tilbød meg 100 kr, men herregud, tok selvølgelig ikke imot. Kjekt å være snill av og til

9501542[/snapback]

 

 

 

realt gjort av deg da! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...