mongojarle Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei! Jeg skulle handlet noe hos Fyndborsen.se i dag, men når jeg klikker på kjøp-knappen skjer det ikke noe. Varene som jeg prøver å kjøpe legger seg ikke i handlevognen, og jeg får heller ikke sendt mitt gamle passord til mailen min. Ser ut som om alle "buttons" ikke funker som de skal. Derfor lurer jeg på om det bare er meg som har dette problemet, altså at det er lokalt, eller om andre får det, slik at det er noe galent med fyndborsen sine sider. Noen som kan hjelpe? Bare klikke på www.fyndborsen.se og prøv å legge noe i handlevognen. Jeg har testet både IE7.0 og Opera9.23. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har du disalblet cookies eller javascript? Noe sikkerhets programvare som gjør dette? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Testet å legge en forsterker i handlevognen - den dukket opp der med en gang. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Alle plug-ins er enabled, inkl. javascript og java. Cookies godtas uansett. Ad-Mucher (som jeg bruker) har jeg lagt til at ikke skal gjøre noe med sider under domenet fyndborsen.se Allikavel skjer ikke en dritt når jeg prøver å handle. Har du testet på din maskin? Funker det der? EDIT: Ser det funket for Stream. Rart det ikke funker her, værken med IE eller opera. Testet gjennom proxy fra statene nå, samme problem. Tror jeg må gå til naboen og handle da EDIT2: Jeg har faktisk hatt slikt problem med en side før, men jeg husker ikke hvilken. Den gang var det også bare på min maskin. Merklig... Endret 15. september 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Stream Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Prøv å legg inn fyndborsen.se under Trusted Sites i IE7 og se om det funker da. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Prøv å legg inn fyndborsen.se under Trusted Sites i IE7 og se om det funker da. 9498455[/snapback] Nei, det gjorde nok ikke det... Hm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå