jolass Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei, har en mappe med ganske mange musikkfiler. Det som er håpløst er at AlbumArt filer/covers kommer ned i mappen og disse er SYNLIGE. Jeg har krysset av for "ikke vis skjulte filer" men de vises fortsatt. Dette er vel covers som MediaPlayeren laster ned? En kamerat av meg sa dette var normalt (om man satt dette opp) og det er greit i og for seg med covers, men de skal i mitt tilfelle være skjulte. Noen tips? Det er ganske rotete med tusenvis av covers som ligger sammen med musikkfilene. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei, har en mappe med ganske mange musikkfiler. Det som er håpløst er at AlbumArt filer/covers kommer ned i mappen og disse er SYNLIGE. Jeg har krysset av for "ikke vis skjulte filer" men de vises fortsatt. Dette er vel covers som MediaPlayeren laster ned? En kamerat av meg sa dette var normalt (om man satt dette opp) og det er greit i og for seg med covers, men de skal i mitt tilfelle være skjulte. Noen tips? Det er ganske rotete med tusenvis av covers som ligger sammen med musikkfilene. Noen som har noen tips? 9498205[/snapback] Bruker du Windows Media Player? I så fall, skift program. Jeg anbefaler Winamp www.winamp.com , Jet audio www.cowon.com eller media monkey http://mediamonkey.com/ . Her slipper du det problemet. Lenke til kommentar
jolass Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Så det er Windows Media Player som laster ned disse? Jeg mener det er en funksjon som tar vekk denne, men den er jo veldig grei å ha slik at den laster den covers. Det er bare så rart at jeg ikke får skjult disse filene når jeg vet andre får det. Jeg bruker VISTA. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Skift til itunes Lenke til kommentar
jolass Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Er det et svar som at det er MediaPlayer som lager problemer for meg? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Skift til itunes 9507019[/snapback] Itunes er jo et dritt program. Det fungerer ok i mac, men i Windows er et ubrukelig:P Lenke til kommentar
jolass Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Noen som vet hva problemet mitt egentlig er? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som vet hva problemet mitt egentlig er? 9508235[/snapback] Du har valgt "ikke vis sjulte filer" men du har ikke sjult dem ? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du kan jo også slette filene og velge att Media playeren ikke skal laste dem ned automatisk.. Lenke til kommentar
jolass Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Det stemmer. De kommer frem uansett. Disse album filene skal jo være skjulte... håper på noen gode løsninger. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Disse album filene skal jo være skjulte... 9508270[/snapback] "De skal være sjulte" som i "Jeg tror det".. eller har du sjekka att du har haka av "sjul" ? Lenke til kommentar
jolass Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Du kan jo også slette filene og velge att Media playeren ikke skal laste dem ned automatisk.. 9508263[/snapback] Det har jeg gjort og de kommer tilbake igjen. Lenke til kommentar
jolass Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Disse album filene skal jo være skjulte... 9508270[/snapback] "De skal være sjulte" som i "Jeg tror det".. eller har du sjekka att du har haka av "sjul" ? 9508287[/snapback] Det var det jeg mente med "Det stemmer." Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Disse album filene skal jo være skjulte... 9508270[/snapback] "De skal være sjulte" som i "Jeg tror det".. eller har du sjekka att du har haka av "sjul" ? 9508287[/snapback] Det var det jeg mente med "Det stemmer." 9508462[/snapback] så sjul dem da ? Lenke til kommentar
jolass Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Det er det hele tråden min går ut på; filene skjules ikke selv om jeg har krysset av for "IKKE VIS SKJULTE FILER". Jeg kan ikke gjøre dette manuelt for hver gang jeg får nye musikkfiler. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Legg merke til forsjellen ! Edit; Hvorfor to ? Endret 16. september 2007 av _tommy- Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Legg merke til forsjellen ! Endret 16. september 2007 av _tommy- Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Legg merke til forsjellen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå