Lasse Ma Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har nå fått opp min mediacenter pc og kunne tenke meg å få dvdsamlingen over på harddisken. Hvilket program kan anbefales til dette med tanke på bra lyd og billedkvalitet, og hvilket format bør jeg rippe de til? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 mye harddiskplass eller? DVD Shrink komprimerer filene ned til DVD 5 størrelse. DVS en DVD plate. Format er jo a) DVD mappestruktur, men da må du ha et program som leser det som en DVD og b) et image, der du bare mounter fila. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 jeg bruker dvd dekrypt, lager ei iso fil eller vob filer. Så viss det er noe jeg skal ha mindre igjen bruker jeg simple divx (du må ha dekryptert dvd platen før, programmet greier ikke den jobben) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har du sett i Den store videoguide-tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå