AndersT2 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som har erfaringer med nettbutikken Modnet.no? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fikk chippet Wii'en min hos Modnet. Var litt nervøs da han ikke fant pakken etter å ha hentet den på postkontoret, men han fant den igjen og alt ble bra. Fikk avslag i prisen som kompensasjon. Jeg postet bl. a. en post om dette på forumet her, men i dag så kan jeg ikke annet enn anbefale Modnet. Det virket rotete og useriøst, men han leverte varen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 tenkte ikke på å sende noe inn, bare bestille en fjernkontroll til PS3, så det burte vel funke. Kanskje gå for oppkrav. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Har ikke hatt noe problemer med modnet. Har bestillt tre ganger, og fyren har hjulpet meg med andre generelle spørsmål. Når jeg skal ha noe til konsoll går jeg til modnet. Har bestillt 3 kabler, en chip, en håndkontroll, to minnekort, en fjernkontroll. Dette over tre ordrer, tilsammen 1527kr. Endret 15. september 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=986249427 Er et enkeltmannsforetak, så dette tyder jo på en gutteromsbedrift . Men de har godt utvalg og fine priser, og leverer varene. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bra butikk! Har bestilt R4, to Wii-mote ladere og en chip til GC der. Har betalt med forhåndsbetaling på to av de... Så ja, de er å anbefale! Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som har erfaringer med nettbutikken Modnet.no? 9498170[/snapback] Jeg fikk knallgod service da jeg trang ny psu til min chippede 1. gen xbox. Jeg fant det ikke på webshoppen, men sendte en mail, og etter et par mailer hvor vi fant ut nøyaktig hvilken xbox jeg hadde fikk jeg ny psu til en god pris. Lenke til kommentar
Eirikkkk Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har også god erfaring med modnet, godt utvalg og rask levering! Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bestilt tre ganger der. Betalte på forskudd alle gangene. Ingen problem. Varene kom raskt (noe som er viktig for meg). Lenke til kommentar
trygvelo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har bare bestilt derfra en gang, men har bare positivt å si om dem/han etter dette. Lenke til kommentar
culexus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har også bestilt derfra en del ganger, veldig bra service og kjapp leveranse. mitt første valg uten tvil, selv om jeg må betale mer her en på utlandske webshoper. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjøpte en modda XBOX for snart 3 år siden. Alt gikk bra og varene ble levert. Hadde problem med dashbordet, men etter en telefon til modnet og bra veilendning derifra, fikk jeg løst problemet. Så bare gode skussmål fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå