sjarken Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har nettopp oppgradert pc-en. Satt inn 2 gb Corsair ram slik at jeg har 4 gb totalt (bare fordi det var så gode priser på Komplett for ei stund sia) og byttet ut min E6600 cpu med en E6850. Ikke noe store greier.. MEN maskina lugger litt hele tia og det er uansett hva jeg gjør. Den fryser en lite sekund med jevne mellomrom (dvs hvert 2 minutt). Noen som har peiling på hva det kan være.. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Opplevde det samme med PC-en min, problemet mitt var rammen, prøv å ta ut de 2 nye rambrikkene og se hva som skjer. Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Tenkte kanskje det var kompabilitetsproblemer med Corsair-rammen. Sjekket på Evga´s hjemmeside og har nå byttet til 4 GB Kingston Pc 6400 CL4 ram..OG fått erstattet ny cpu..ALL ros til Shg for utmerket service her...MEN problemet er her fortsatt. Ikke noe tempaturproblemer. 35 - 40 grader på cpu, 40 grader på hovedkort og ca 65 grader på skjermkort..Irriterende dette her....Noen ideer, folkens..? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mulig det kan hjelpe og sette opp spenningen til CPU og/eller RAM litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå