Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

På leting etter stilrent og romslig kabinett

Anbefalte innlegg

Trenger et kabinett som har plass til 8800GTX og 3 S-ATA disker...

Skal ikke OC, trenger bare vanlig luftkjøling, vil gjerne ha 2-3 vifteplasser i kabinettet, et par 80mm og en 120mm, kanskje.

Vil ikke ha et veldig "plastikk"kabinett, eller mye dill dall. Viktigste er god luftgjennomstrømning, og at det er romslig. Må ha USB-porter i front.

MIDI-tower.

Har sett litt rundt, men ofte ser jeg at det ikke er plass til 8800GTX når jeg skal fylle opp med 3 HDD'er...

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likte ikke helt at Antec-kabinettet var delt opp i flere rom...

Hvordan er harddiskene plassert i Lian-kabinetter? Er kontaktene vendt ut mot sidedøren eller til venstre mot kortene?

9498332[/snapback]

Det er jo det som er det fine med P182. Du har psu nede, noe som gjør at den ikke høres. Du kan kjøre strømkabler på baksiden av hovedkortet, noe som gir bedre luftflyt. Du har to vifter rundt cpu som drar ut luft (bak og topp), noe som gir lave temperaturer på cpu'en.

men men....smaken er som baken....alle har en.

Jeg har ikke dette kabinettet selv, men har bygd en pc i det kabinettet, og det var en fornøyelse :thumbup:

Endret av Lasse Ma
Lenke til kommentar
Postet i dag, 11:03

Vel du kan gå til de ekstreme kabinett og velge Chieftec Black Dragon Fulltower da..

7 vifteplasser(6x80mm og 1 x90mm)

Totalt 8 HDD plasser og 6 drevplasser:)

Garantert plass til et 8800GTX:)

Serveren min består av ett Chieftec silver miditower, og jeg er fornøy, god plass og i fulltower får du garantert plass til 8800GTX uten tvil :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva du liker. Men jeg bruker Akasa Eclipse 62. Det er laget i aluminium med hardplast front! Det er litt bredere en vanlige tower så du har plass til hva du vil..

Akasa Eclipse 62

Du kan få det hos komplett (jeg kjøpte mitt der)

Er veeeldig fornøyd med det. og jeg er minimalist :thumbup:

Edit: Du kan se i siggen min hvilken HW jeg har stappet inn i det :)

Hexus.net review

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Trenger et kabinett som har plass til 8800GTX og 3 S-ATA disker...

Skal ikke OC, trenger bare vanlig luftkjøling, vil gjerne ha 2-3 vifteplasser i kabinettet, et par 80mm og en 120mm, kanskje.

Vil ikke ha et veldig "plastikk"kabinett, eller mye dill dall. Viktigste er god luftgjennomstrømning, og at det er romslig. Må ha USB-porter i front.

MIDI-tower.

Har sett litt rundt, men ofte ser jeg at det ikke er plass til 8800GTX når jeg skal fylle opp med 3 HDD'er...

9498130[/snapback]

Anbefaler dette: https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications Jeg har 2 x 8800GTS montert og antar at GTX utgaven ikke er større. Veldig god plass hos meg, men hvilket HK man velger spiller jo inn. Kabinettet kommer med 3 x 120mm Mist vifter innstallert. Det har plass til 5 x 3.5" harddisker + 4 x 5.25" enheter. Kabinettet har en rekke muligheter for justering / endringer hvis man har behov for det. Problemet med så mye utstyr som du skal ha inn vil være å bli kvitt varmen. Jeg måtte montere tilleggsvifte på chipsettet for å holde temperaturen på hovedkortet i sjakk. Av en eller annen grunn ble luften rundt chipsettet stillestående, men med vifte montert fungerer det utmerket. CPU hos meg er Intel Core 2 Duo E6850 (OC til 3.64 GHz) med standardvifta. Kabinettet fås i fargene aluminium og sortlakkert aluminium, utførelse er i klassisk stilrent design. Jeg har 2 av disse kabinettene og er veldig fornøyd, et alufarget og et sort. Jeg vil anbefale det sortlakkerte.

Edit: Setningsfeil

Endret av vidaremil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...