Blue Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vi har forresten også Wubi (http://wubi-installer.org/) for ubuntu. Testa denne i går, funka fint men jeg får ikke til to skjerm løstning....finner ikke noen plass å stille det inn Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette hørte jeg om for evig lenge siden, så da kjører vi en god gammeldags: OOOLD!!?!?!!11!11111111111NINEPLUSTWO 9507296[/snapback] sikker? for denne nyheten kom på hardware en-to dager etter phoronix og osnews, så kan ikke bare vært vi som har driti oss ut isåfall... 9508731[/snapback] Ja, i hvert fall et par 3-4 måneder siden. Husker ikke hvor. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hurra fikk det til ved hjelp av denne setninga gksudo nvidia-settings Lenke til kommentar
wsp Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Prøvde denne i vinter og jeg kan bekrefte at den sletter eksisterende windowspartisjon(er). Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Prøvde denne i vinter og jeg kan bekrefte at den sletter eksisterende windowspartisjon(er). Hvis alt går som det skal, vil Debian-installeren starte fra harddisken. Det er mulig å beholde Windows hvis du følger litt med under partisjoneringa . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skjedd noen fler ting her? Oppdateres debian.exe fila med nye utgaver av debian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå