Gjest Guest Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei! Jeg har en jente som jeg har vært sammen med i halvannet år nå, og tiden for konfirmant leir kommer. Jeg fikk vite av noen andre som var på konf. leieren at hun faktisk blei med noen gutter inn på et av rommene, og en av disse var mitt eget søskenbarn og gode venn Hun ikke svart meg på så mange msg jeg har sendt. Men når jeg har spurt om hva hun driver med, så er det spydige, "jeg bryr meg ikke" svar jeg får Vær så snill, hva gjør jeg!? Hun skal være der til søndag... Og dere tror sikkert ikke det er noe seriøst, i og med at vi er 14 og 15 år, men det stemmer ikke. Ja, jeg er innmari lei meg, og jeg veit liksom ikke hva som forgår Kan noen hjelpe meg? takk Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Og, ja jeg har prøvd å ringe henne, men alt er fint, og i bakgrunn hører jeg at gutta roper på ho og slikt. "Det er din tur" Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hva tror du skjer om du fortsetter å sende masse meldinger og ringe henne i hytt og pine? Hvilke signaler tror du at du sender henne da? Dette kan være en test fra hennes side der hun vil finne ut om du stoler på henne. La hun bare være i fred disse dagene, la hun ha det gøy, og hvis hun driter på draget så er det tross alt HUN som har gjort det og ikke deg. Det er ingenting du kan gjøre for å endre på det. La hun finne ut selv hva hun ønsker. Jeg har en kvinne jeg virkelig bryr meg om nå om dagen. Kjempejente. Hun dro til utlandet nå med 6 venninder på en skikkelig heisanntur, og man må rett og slett ikke bry seg om det. Det kommer absolutt ingenting godt ut av å drive på sånn. For hun vet at hvis hun gjør noe jeg ikke liker, så bare går jeg fra hele greia. Det er nettopp det som gjør at en kvinne blir. At hun vet at du på hvilken som helst tid er forberedt på å gå. Det du er nå kalles å være reaktiv. Dvs at du obsesser over en kvinne, og dermed oppfører deg needy. Det er IKKE en attraktiv greie hos noen. Det hadde vært greit om du legger ut et par av meldingene du mente var skikkelige kjølige, så kan jeg se om jeg kan lese mellom linjene og se hva hun virkelig mener. Evt sende de på PM til meg så kan jeg hjelpe deg der. Pick-Up-Artist Endret 15. september 2007 av PUA Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 For en gangs skyld er jeg helt enig med PUA. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Skjedde med meg.. tho det var ikke komf.leir.. så.. kom det melding om at hu slo opp med meg :'(. men kan jo også være at hu tester deg ^^ Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Okei, takk folkens... Jeg lar henne være, også får jeg prate med henne når hun kommer hjem igjen. Jeg vil bare ikke miste hun Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du er veldig reaktiv her... Drit å prat med henne om det. Du setter henne bare i en negativ følelsesmessig state og det kommer det ikke noe godt ut av. Vis at du stoler på henne ved å ikke pese på hun, og du vil stå bedre rustet til å ikke miste hun. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hah. Takk PUA I'll erase it.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hva pokker var det med norwenglishen da? Uansett, kjæresten din må da få lov til å ha venner uten at du skal bli helt fra deg av sjalusi! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Absolutt Men det som bekymrer meg er at de kjenner hverandre ikke. De møttes i går liksom, og nå er hun med han i teltet deres og slikt Mulig jeg er paranoid, men jeg aner ikke hva som foregår, og så lenge ingen forteller meg noe, så ja. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Når du ikke aner hva som foregår, er det ikke noe poeng å forsøke å finne ut av det underveis når hun er der. Neste gang, enten med hun her eller ei anna dame som reiser bort, ikke forsøk å finne ut hvordan det går - finn det heller ut etterpå, og reager deretter - er hun evt utro, kast på dør, har hun testa deg, har du vunnet. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Når du ikke aner hva som foregår, er det ikke noe poeng å forsøke å finne ut av det underveis når hun er der. Neste gang, enten med hun her eller ei anna dame som reiser bort, ikke forsøk å finne ut hvordan det går - finn det heller ut etterpå, og reager deretter - er hun evt utro, kast på dør, har hun testa deg, har du vunnet. 9501473[/snapback] Er enig i det siste du sier Alastor, men jeg mener at man ikke bør forsøke å finne det ut. Det sender helt feil signaler og hun vil miste tillitt. Mm man kan finne det ut av andre som var til stede, og hvis jeg husker rett så var en venn av han der? Spør han. Men IKKE spør dama di. Da kommer hun til å stole mindre på deg. Hvis du kan stole på henne, så vil hun fortelle deg det, hvis hun har gjort noe idiotisk, og hun ikke forteller det, så bør du ditcher hun. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, enig - jeg ordla meg litt feil. Det jeg mente var at OM hun har gjort noe dumt, så vil du få vite det uten å måtte spørre og grave mot dama - venna dine kan du prate med, andre vil kanskje prate med deg, eller hun selv vil fortelle om hun er ærlig. Jeg tipper hun spiller nødt/sannhet eller annet moro i teltet..uskyldige greier det. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Aight. Men i så fall er jeg HELT enig med deg! Bare en time igjen så er det byen! :D Kom dere ut å ha det gøy i dag folkens! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jo, en god venn av meg er der, men problemet er han. Det er de to jeg er bekymret for. Men jeg har tatt til meg det dere har sagt Sette pris på det Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) *snip* 9502399[/snapback] Hvis det er en virkelig god venn har du vel ingenting å bekymre deg for. Endret 15. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jo, en god venn av meg er der, men problemet er han.Det er de to jeg er bekymret for. Men jeg har tatt til meg det dere har sagt Sette pris på det 9502399[/snapback] Om han kan ta dama di er han ikke en god venn, sorry. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg vet det Har snakket med henne i 2 timer på tlf nå Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Og hva var det hun sa om saken? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hun var enig at hun hadde vært på kanten, og hun fortalte at han hadde vrikelig prøvd. Men da hadde hun gått, så ringt meg og slikt. Det løser seg Takk folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå