hitokiri Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Neonode N2 er utrolig liten og vanvittig morsom, og vi har forelsket oss. Les mer Lenke til kommentar
nets Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvem forhandler denne sexy lille saken? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er vel den svenske produsenten som selger denne eller? Vet at det er den del diskusjoner rundt denne i forumet allerede. Minst en som har kjøpt den. De vet det sikkert. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvem forhandler denne sexy lille saken? 9498102[/snapback] Neonode.com Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 ikke overaskende at slike telefoner mangler kjekke ting i bøtter og spann. Uansett så den ganske grei ut, bare hvordan i svarte greier man å skrive mld? ellers en morsom liten sak, men kommer nok ikke til å skaffe meg en slik en. Er avhengi av en del ekstra som denne mangler Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Alt er med Med i esken får du alt du trenger for å komme i gang: Et håndfrisett, en USB-kabel og et minnekort med 1 GB lagringsplass. Neonode har ikke lagt ved en lader eller bruksanvisning. Dermed er du nødt til å lade telefonen med en PC, og lese bruksanvisningen på internett. Om du trenger en egen lader går det for øvrig an å bruke en USB-lader du plugger datakabelen i. Lader følger med sammen med en quickstart guide. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 LG Prada fikk trekk hos dere grunnet mangel på qwerty-tastatur på touch skjermen, denne fikk godkjent...vell vell. for min del blir dette ett for lite display, synes dessuten ikke displayet er noe spesielt bra da det er både blast og gir dårlig farge gjengiving. Menyene er rotete og upraktiske. Det er rett å slett en latterlig mp3 spiller på telefonen...man må faktisk åpne en undermeny for å få skiftet sang Lyden fra telefonen er heller ikke mer enn godkjent, dessverre... Hadde håpet Neonode skulle gjøre det bra denne gangen, men nok en gang stryker de med glans...utrolig synd... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Lurer på om N2 blir neste mobbeoffer alla sidetalking til n-gage Lenke til kommentar
Richie Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) (...)Det er rett å slett en latterlig mp3 spiller på telefonen...man må faktisk åpne en undermeny for å få skiftet sang (...) 9499268[/snapback] En annen ting som er litt tungvint er at du må åpne en undermeny for å skifte spor, søke i spor, sette musikken på pause og så videre. Feil. For å gå til neste eller forrige sang når du er i hovedbildet til Mediaplayeren, trykker du bare 4-veistasten til høyre eller venstre. Volumtaster har du på venstresiden. For å søke i sporet, kan du ta opp den midterste menyen nederst og trykke deg til hvor i lyd- eller videoklippet du vil. Enten ved å trykke på skjermen eller opp og ned med 4-veistasten. For å pause et lyd/videoklipp kan du gå til den 2. tab'en (der du ser spillelista di), og trykke et sted midt i bildet. Endret 15. september 2007 av Richie Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kan ikke dere ordne det sånn at filmen ikke starter automatisk? Jeg hopper jo utav sofaen (PC-en er koblet mot anlegget) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kan ikke dere ordne det sånn at filmen ikke starter automatisk? Jeg hopper jo utav sofaen (PC-en er koblet mot anlegget) 9500186[/snapback] Her starter det ikke automatisk. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hmm, kanskje det bare er på min pc da Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg bruker Opera, kanskje du bruker IE? Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (...)Det er rett å slett en latterlig mp3 spiller på telefonen...man må faktisk åpne en undermeny for å få skiftet sang (...) 9499268[/snapback] En annen ting som er litt tungvint er at du må åpne en undermeny for å skifte spor, søke i spor, sette musikken på pause og så videre. Feil. For å gå til neste eller forrige sang når du er i hovedbildet til Mediaplayeren, trykker du bare 4-veistasten til høyre eller venstre. Volumtaster har du på venstresiden. For å søke i sporet, kan du ta opp den midterste menyen nederst og trykke deg til hvor i lyd- eller videoklippet du vil. Enten ved å trykke på skjermen eller opp og ned med 4-veistasten. For å pause et lyd/videoklipp kan du gå til den 2. tab'en (der du ser spillelista di), og trykke et sted midt i bildet. 9499548[/snapback] Joda...men nå er da dette en telefon som skal betjenes via touch skjermen... En annen ting som er helt på jordet med denne telefonen er batteri tiden! Har en N2 nå å er ikke særlig imponert...dessverre som sagt Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Synd den har elending batteritid, ingen javastøtte og mangler edge, 3G eller HSDPA. For ellers kunne det vært en grei nummer-to mobil. Lenke til kommentar
gv115jb Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kanskje et litt sært spørsmål, men er det mulig å slå av viberasjonen når man skriver meldinger? Uten at jeg har prøvd N2 virker dette litt irriterende, og bruker vel en del batteri også? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kanskje et litt sært spørsmål, men er det mulig å slå av viberasjonen når man skriver meldinger? Uten at jeg har prøvd N2 virker dette litt irriterende, og bruker vel en del batteri også? 9504301[/snapback] Ja, du kan slå den helt av eller regulere styrken. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er det så å forstå at når man skriver melding med telefonen så vibrerer den? Er den norsk meny på denne? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja. Nei, men kan få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg