Halvgud Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Siden klokken er 03.58 og jeg har store vansker med å fokusere, tenke og søke. Så går jeg hw.no til verks, for å finne en filmtittel jeg lenge har grubla på. Jeg trodde, muligens det skulle være sympathy for mr. vengeance, men der tok jeg grundig feil. Filmen jeg er ute etter, er av asiatisk opphav, og er vel på rundt standard lengde. Det som sitter mest fast i hornhinna er noen ville tendenser i en garasje.. Og en person som blir begravd levende, og kommer seg ut av den gryta med vann og sand, ofte kallt gjørme. (Nei, jeg snakker ikke om Uma Thurman, takk) Så, noen som vet hva for en film det kan være? 1999 > 2005 tipper jeg er rommet hvor den kom ut. Takker dere filmvitere med hele mitt hjerte. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Først: Klikk! Så: Tråden du leiter etter Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og det er forresten ikke lov med i signaturen lenger. Tråden blir forøvrig rapportert. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Haha, HW er fortsatt intakt skjønner jeg xDD Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Mange wannabe mods her ja Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Mange wannabe mods her ja 9498044[/snapback] Er vel det man må være, om man skal komme seg opp i "rang" ? Men men, samma det. Skal ikke ødelegge -annet-seksjonen på en høyst høytidelig off-topic del av et forum! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Oldboy? Ichi the Killer? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Først: Klikk! Så: Tråden du leiter etter Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og det er forresten ikke lov med i signaturen lenger. Tråden blir forøvrig rapportert. 9498034[/snapback] Says it all. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg